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Öffentliche Ausschreibungen

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Ausschreibungen und Aufträge:
Bauverwaltungsleistungen - SE-Stockholm
Bauverwaltungsleistungen
Projektmanagement im Bauwesen
Dokument Nr...: 18763-2021 (ID: 2021011509273317032)
Veröffentlicht: 15.01.2021
*
  SE-Stockholm: Bauverwaltungsleistungen
   2021/S 10/2021 18763
   Bekanntmachung vergebener Aufträge
   Ergebnisse des Vergabeverfahrens
   Dienstleistungen
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Stockholms stad, Exploateringskontoret
   Nationale Identifikationsnummer: 212000-0142
   Postanschrift: Box 8189
   Ort: Stockholm
   NUTS-Code: SE11 Stockholm
   Postleitzahl: 104 20
   Land: Schweden
   Kontaktstelle(n): Fredrik Björk
   E-Mail: [6]fredrik.bjork@stockholm.se
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]http://www.stockholm.se
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Regional- oder Kommunalbehörde
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Allgemeine öffentliche Verwaltung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Byggledningstjänst med särskild kompetens gällande växter, plantering
   och växtbäddsuppbyggnad, Projekt Hagastaden K-498
   Referenznummer der Bekanntmachung: E2020-04107
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   71540000 Bauverwaltungsleistungen
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Till projekt Hagastaden har beställaren behov för byggledningstjänst
   med särskild kompetens gällande växter, plantering och växtuppbyggnad.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)
   Wert ohne MwSt.: 10 000 000.00 SEK
   II.2)Beschreibung
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   71541000 Projektmanagement im Bauwesen
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: SE11 Stockholm
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Till projekt Hagastaden har beställaren behov för byggledningstjänst
   med särskild kompetens gällande växter, plantering och växtuppbyggnad.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Kostenkriterium - Name: Kvalitet / Gewichtung: Kompetens
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [8]2020/S 205-498995
   IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   Vorinformation
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   14/12/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 2
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Bjerking AB
   Nationale Identifikationsnummer: 556375-5478
   Postanschrift: Box 1351
   Ort: UPPSALA
   NUTS-Code: SE SVERIGE
   Postleitzahl: 751 43
   Land: Schweden
   E-Mail: [9]anbud@bjerking.se
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 10 000
   000.00 SEK
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 10 000 000.00 SEK
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   Visma annons: [10]https://opic.com/id/afsdszwusu
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Förvaltningsrätten
   Ort: Stockholm
   Land: Schweden
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   11/01/2021
References
   6. mailto:fredrik.bjork@stockholm.se?subject=TED
   7. http://www.stockholm.se/
   8. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:498995-2020:TEXT:DE:HTML
   9. mailto:anbud@bjerking.se?subject=TED
  10. https://opic.com/id/afsdszwusu
OT: 15/01/2021    S10
   Sverige-Stockholm: Byggteknisk ledning
   2021/S 010-018763
   Meddelande om tilldelning av kontrakt
   Resultat av upphandlingsförfarandet
   Tjänster
   Rättslig grund:
   direktiv 2014/24/EU
   Avsnitt I: Upphandlande myndighet
   I.1)Namn och adresser
   Officiellt namn: Stockholms stad, Exploateringskontoret
   Nationellt registreringsnummer: 212000-0142
   Postadress: Box 8189
   Ort: Stockholm
   Nuts-kod: SE11 Stockholm
   Postnummer: 104 20
   Land: Sverige
   Kontaktperson: Fredrik Björk
   E-post: [6]fredrik.bjork@stockholm.se
   Internetadress(er):
   Allmän adress: [7]http://www.stockholm.se
   I.4)Typ av upphandlande myndighet
   Regional eller lokal myndighet
   I.5)Huvudsaklig verksamhet
   Allmänna offentliga tjänster
   Avsnitt II: Föremĺl
   II.1)Upphandlingens omfattning
   II.1.1)Benämning pĺ upphandlingen:
   Byggledningstjänst med särskild kompetens gällande växter, plantering
   och växtbäddsuppbyggnad, Projekt Hagastaden K-498
   Referensnummer: E2020-04107
   II.1.2)Huvudsaklig CPV-kod
   71540000 Byggteknisk ledning
   II.1.3)Typ av kontrakt
   Tjänster
   II.1.4)Kort beskrivning:
   Till projekt Hagastaden har beställaren behov för byggledningstjänst
   med särskild kompetens gällande växter, plantering och växtuppbyggnad.
   II.1.6)Information om delar
   Kontraktet är uppdelat i flera delar: nej
   II.1.7)Upphandlingens totala värde (exkl. moms)
   Värde exkl. moms: 10 000 000.00 SEK
   II.2)Beskrivning
   II.2.2)Ytterligare CPV-kod(er)
   71541000 Byggteknisk projektledning
   II.2.3)Plats för utförande
   Nuts-kod: SE11 Stockholm
   II.2.4)Beskrivning av upphandlingen:
   Till projekt Hagastaden har beställaren behov för byggledningstjänst
   med särskild kompetens gällande växter, plantering och växtuppbyggnad.
   II.2.5)Tilldelningskriterier
   Kostnadskriterium - Namn: Kvalitet / Viktning: Kompetens
   II.2.11)Information om optioner
   Option: nej
   II.2.13)Information om EU-medel
   Kontraktet är knutet till projekt och/eller program som finansieras med
   EU-medel: nej
   II.2.14)Kompletterande upplysningar
   Avsnitt IV: Förfarande
   IV.1)Beskrivning
   IV.1.1)Typ av förfarande
   Öppet förfarande
   IV.1.3)Information om ramavtal eller dynamiskt inköpssystem
   IV.1.8)Information om avtalet om offentlig upphandling
   Upphandlingen omfattas av avtalet om offentlig upphandling: ja
   IV.2)Administrativ information
   IV.2.1)Tidigare offentliggörande angĺende detta förfarande
   Meddelandenummer i EUT: [8]2020/S 205-498995
   IV.2.8)Information om avslutande av det dynamiska inköpssystemet
   IV.2.9)Information om avslutande av anbudsinfordran i form av ett
   förhandsmeddelande
   Avsnitt V: Kontraktstilldelning
   Ett kontrakt/delkontrakt tilldelas: ja
   V.2)Kontraktstilldelning
   V.2.1)Datum för beslut om tilldelning av kontrakt:
   14/12/2020
   V.2.2)Information om anbuden
   Antal mottagna anbud: 2
   Kontraktet har tilldelats en grupp av ekonomiska aktörer: nej
   V.2.3)Uppdragstagarens namn och adress
   Officiellt namn: Bjerking AB
   Nationellt registreringsnummer: 556375-5478
   Postadress: Box 1351
   Ort: UPPSALA
   Nuts-kod: SE SVERIGE
   Postnummer: 751 43
   Land: Sverige
   E-post: [9]anbud@bjerking.se
   Uppdragstagaren är ett litet eller medelstort företag: nej
   V.2.4)Upplysningar om kontraktets/delens värde (exkl. moms)
   Det uppskattade totala värdet av kontraktet/delen: 10 000 000.00 SEK
   Kontraktets/delens totala värde: 10 000 000.00 SEK
   V.2.5)Information om underentreprenader
   Avsnitt VI: Kompletterande upplysningar
   VI.3)Kompletterande upplysningar:
   Visma annons: [10]https://opic.com/id/afsdszwusu
   VI.4)Överprövningsförfaranden
   VI.4.1)Behörigt organ vid överprövning
   Officiellt namn: Förvaltningsrätten
   Ort: Stockholm
   Land: Sverige
   VI.5)Datum dĺ meddelandet sänts:
   11/01/2021
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             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung: Dienstleistungen von Ingenieurbüros - DE-Berlin
Architekturentwurf
Dienstleistungen in der Tragwerksplanung
Dienstleistungen von Ingenieurbüros
Dienstleistungen von Architekturbüros bei Freianlagen
Planungsleistungen im Bauwesen
Dokument Nr...: 28763-2021 (ID: 2021012009172927151)
Veröffentlicht: 20.01.2021
*
  DE-Berlin: Dienstleistungen von Ingenieurbüros
   2021/S 13/2021 28763
   Berichtigung
   Bekanntmachung über Änderungen oder zusätzliche Angaben
   Dienstleistungen
   (Supplement zum Amtsblatt der Europäischen Union, [5]2020/S 247-612658)
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Senatsverwaltung für Umwelt, Verkehr und
   Klimaschutz
   Postanschrift: Brunnenstr. 110d - 111
   Ort: Berlin
   NUTS-Code: DE300 Berlin
   Postleitzahl: 13355
   Land: Deutschland
   E-Mail: [6]submissionsstelle.tiefbau@senuvk.berlin.de
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]https://my.vergabeplattform.berlin.de
   Adresse des Beschafferprofils: [8]https://my.vergabeplattform.berlin.de
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Sanierung Rummelsburger See  Planungsleistungen Sanierung Westufer
   Referenznummer der Bekanntmachung: 20-112
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   71300000 Dienstleistungen von Ingenieurbüros
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Für die Sanierung des Westufer des Rummelsburger Sees ist die
   Altlastensanierung in Form von Bodenaustausch zu planen.
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   15/01/2021
   VI.6)Referenz der ursprünglichen Bekanntmachung
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2020/S 247-612658
   Abschnitt VII: Änderungen
   VII.1)Zu ändernde oder zusätzliche Angaben
   VII.1.2)In der ursprünglichen Bekanntmachung zu berichtigender Text
   Abschnitt Nummer: III.1.3)
   Stelle des zu berichtigenden Textes: Technische und berufliche
   Leistungsfähigkeit
   Anstatt:
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
   1. Zu 4.3.1 des Bewerberbogens (§ 46 (3) Nr. 1 VgV):
   Ausführung von Leistungen, die mit der zu vergebenden Leistung
   vergleichbar sind.
   Als vergleichbar gewertet werden Referenzprojekte, die folgende
   Bedingungen jeweils erfüllen:
    Leistungen der Objekt- und Tragwerksplanung in Wasserbauprojekten
   jeweils für die Erstellung der Leistungsphasen 2, 3, 4 und 6 gem. §§ 43
   und 51 HOAI und
    Leistungen der Objektplanung für Altlastensanierungen und
    unter Zugrundelegung der Vorschriften für öffentliche deutsche
   Auftraggeber und
    mit einem Eigenanteil der Leistungserbringung von mindestens 50 % bei
   Arbeitsgemeinschaften und
    erbracht im Zeitraum 1.1.2010 bis 21.1.2020 und
    für ein Bauvorhaben mit anrechenbaren Kosten in Höhe von mindestens 5
   Mio. EUR.
   Auf gesondertes Verlangen des Auftraggebers sind zu den aufgeführten
   Referenzprojekten Referenzbescheinigungen vorzulegen.
   muss es heißen:
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
   Die vergleichbaren Leistungen sind in nur einem Referenzprojekt oder in
   einem Referenzprojekt für Wasserbau und Referenzprojekt für
   Altlastensanierung zu belegen.
   1. Zu 4.3.1 des Bewerberbogens (§ 46 (3) Nr. 1 VgV):
   Ausführung von Leistungen, die mit der zu vergebenden Leistung
   vergleichbar sind.
   Als vergleichbar gewertet werden Referenzprojekte, die folgende
   Bedingungen erfüllen:
   1.) Leistungen der Objekt- und Tragwerksplanung in Wasserbauprojekten
   jeweils für die Erstellung der Leistungsphasen 2, 3, 4 und 6 gem. §§ 43
   und 51 HOAI und
   1.1) unter Zugrundelegung der Vorschriften für öffentliche deutsche
   Auftraggeber und
   1.2) mit einem Eigenanteil der Leistungserbringung von mindestens 50 %
   bei Arbeitsgemeinschaften und
   1.3) erbracht im Zeitraum 1.1.2010 bis 21.1.2021 und
   1.4) für ein Bauvorhaben mit anrechenbaren Kosten in Höhe von
   mindestens 5 Mio. EUR.
   Weitere Eignungskriterien siehe VII.2).
   Abschnitt Nummer: III.1.3)
   Stelle des zu berichtigenden Textes: Technische und berufliche
   Leistungsfähigkeit
   Anstatt:
   Möglicherweise geforderte Mindeststandards:
   1. Zu 4.3.1 des Bewerberbogens (§ 46 (3) Nr. 1 VgV):
   Ausführung von Leistungen, die mit der zu vergebenden Leistung
   vergleichbar sind.
   Als vergleichbar gewertet werden Referenzprojekte, die folgende
   Bedingungen jeweils erfüllen:
    Leistungen der Objekt- und Tragwerksplanung in Wasserbauprojekten
   jeweils für die Erstellung der Leistungsphasen 2, 3, 4 und 6 gem. §§ 43
   und 51 HOAI und
    Leistungen der Objektplanung für Altlastensanierungen und
    unter Zugrundelegung der Vorschriften für öffentliche deutsche
   Auftraggeber und
    mit einem Eigenanteil der Leistungserbringung von mindestens 50 % bei
   Arbeitsgemeinschaften und
    erbracht im Zeitraum 1.1.2010 bis 21.1.2020 und
    für ein Bauvorhaben mit anrechenbaren Kosten in Höhe von mindestens 5
   Mio. EUR.
   Auf gesondertes Verlangen des Auftraggebers sind zu den aufgeführten
   Referenzprojekten Referenzbescheinigungen vorzulegen.
   muss es heißen:
   Möglicherweise geforderte Mindeststandards:
   1. Zu 4.3.1 des Bewerberbogens (§ 46 (3) Nr. 1 VgV):
   Ausführung von Leistungen, die mit der zu vergebenden Leistung
   vergleichbar sind.
   Als vergleichbar gewertet werden Referenzprojekte, die folgende
   Bedingungen erfüllen:
   1.) Leistungen der Objekt- und Tragwerksplanung in Wasserbauprojekten
   jeweils für die Erstellung der Leistungsphasen 2, 3, 4 und 6 gem. §§ 43
   und 51 HOAI und
   1.1) unter Zugrundelegung der Vorschriften für öffentliche deutsche
   Auftraggeber und
   1.2) mit einem Eigenanteil der Leistungserbringung von mindestens 50 %
   bei Arbeitsgemeinschaften und
   1.3) erbracht im Zeitraum 1.1.2010 bis 21.1.2021 und
   1.4) für ein Bauvorhaben mit anrechenbaren Kosten in Höhe von
   mindestens 5 Mio. EUR.
   Weitere Mindeststandards siehe VII.2).
   VII.2)Weitere zusätzliche Informationen:
   Zu III.1.3)
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien und geforderte
   Mindeststandards:
   1. Zu 4.3.1 des Bewerberbogens (§ 46 (3) Nr. 1 VgV):
   2.) Leistungen der Objektplanung für Altlastensanierungen und
   2.1) unter Zugrundelegung der Vorschriften für öffentliche deutsche
   Auftraggeber und
   2.2) mit einem Eigenanteil der Leistungserbringung von mindestens 50 %
   bei Arbeitsgemeinschaften und
   2.3) erbracht im Zeitraum 1.1.2010 bis 21.1.2021 und
   2.4) für ein Bauvorhaben mit anrechenbaren Kosten in Höhe von
   mindestens 5 Mio. EUR.
   Weitere Referenzprojekte, die die Vorgaben erfüllen, fließen nicht in
   die Wertung ein.
   Auf gesondertes Verlangen des Auftraggebers sind zu den aufgeführten
   Referenzprojekten Referenzbescheinigungen vorzulegen.
References
   5. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:612658-2020:TEXT:DE:HTML
   6. mailto:submissionsstelle.tiefbau@senuvk.berlin.de?subject=TED
   7. https://my.vergabeplattform.berlin.de/
   8. https://my.vergabeplattform.berlin.de/
   9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:612658-2020:TEXT:DE:HTML
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             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibungen und Aufträge:
Medizinische Betten - CZ-Hradec Králové
Medizinische Betten
Krankenhausbetten
Tragbahren
Dokument Nr...: 38763-2021 (ID: 2021012609081537500)
Veröffentlicht: 26.01.2021
*
  CZ-Hradec Králové: Medizinische Betten
   2021/S 17/2021 38763
   Bekanntmachung vergebener Aufträge
   Ergebnisse des Vergabeverfahrens
   Lieferauftrag
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Královéhradecký kraj
   Nationale Identifikationsnummer: 70889546
   Postanschrift: Pivovarské námstí 1245
   Ort: Hradec Králové
   NUTS-Code: CZ052 Královéhradecký kraj
   Postleitzahl: 500 03
   Land: Tschechien
   Kontaktstelle(n): JUDr. Jana Mitrovi
   E-Mail: [6]jmitrovic@kr-kralovehradecky.cz
   Telefon: +420 495817453
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]http://www.kr-kralovehradecky.cz/
   Adresse des Beschafferprofils:
   [8]https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Oblastní nemocnice Náchod, a.s.
   Nationale Identifikationsnummer: 26000202
   Postanschrift: Purkyova 446
   Ort: Náchod
   NUTS-Code: CZ052 Královéhradecký kraj
   Postleitzahl: 547 01
   Land: Tschechien
   Kontaktstelle(n): Bc. Michaela Kapustová
   E-Mail: [9]kapustova.michaela@nemocnicenachod.cz
   Telefon: +420 727986414
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse:
   [10]http://www.nemocnicenachod.cz/oblastni-nemocnice-nachod
   Adresse des Beschafferprofils:
   [11]https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
   Der Auftrag betrifft eine gemeinsame Beschaffung
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Regional- oder Kommunalbehörde
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Allgemeine öffentliche Verwaltung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Vyetovací lehátka pro Oblastní nemocnici Náchod
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   33192100 Medizinische Betten
   II.1.3)Art des Auftrags
   Lieferauftrag
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Pedmtem veejné zakázky (VZ) je dodání a instalace vyetovacích
   lehátek a lehátka pro Vojtovu metodu pro nové prostory Oblastní
   nemocnice Náchod (ONN). Souástí pedmtu veejné zakázky je té
   poskytování bezplatného komplexního záruního servisu a zajitní
   pozáruního servisu po dobu 5 let na základ smlouvy . 2 o poskytování
   servisních slueb uzavené se zadavatelem ONN.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)
   Wert ohne MwSt.: 703 945.00 CZK
   II.2)Beschreibung
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   33192120 Krankenhausbetten
   33192160 Tragbahren
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: CZ052 Královéhradecký kraj
   Hauptort der Ausführung:
   Místem plnní veejné zakázky je Oblastní nemocnice Náchod, a.s.,
   Purkyova 446, 547 01 Náchod; objekty J a K v rámci I. etapy
   modernizace a dostavby.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Pedmtná dodávka zahrnuje 8 ks pevných lehátek, 13 ks vyetovacích
   dvoudílných lehátek a 1 ks hydraulického lehátka pro Vojtovu metodu.
   Souástí dodávky bude provedení instruktáe pro personál (v rozsahu dle
   kupní smlouvy).
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Preis
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [12]2020/S 177-425219
   IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   Vorinformation
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Auftrags-Nr.: 7036
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   19/01/2021
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 1
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Hospimed, spol. s.r.o.
   Postanschrift: Maleická 2251/51
   Ort: Praha 3
   NUTS-Code: CZ010 Hlavní msto Praha
   Postleitzahl: 130 00
   Land: Tschechien
   E-Mail: [13]medicina@hospimed.cz
   Internet-Adresse: [14]https://www.hospimed.cz/
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 980
   000.00 CZK
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 703 945.00 CZK
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Es können Unteraufträge vergeben werden
   Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen
   Auftrags:
   RESI Tebo spol. s r.o., I 25178989, Novohradská 1153, Tebo II, 379
   01 Tebo - Dodávka, instalace, zakolení, servis
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   Výsledkem veejné zakázky je uzavení dvou smluv, a to kupní smlouvy
   pro zadavatele Královéhradecký kraj a servisní smlouvy pro zadavatele
   Oblastní nemocnici a.s. (nabídková cen A pro zadavatele Královéhradecký
   kraj iní 363 400 CZK bez DPH a nabídková cena B pro zadavatele
   Oblastní nemocnici Náchod, a.s. iní 340 545 CZK bez DPH).
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7
   Ort: Brno
   Postleitzahl: 604 55
   Land: Tschechien
   E-Mail: [15]posta@uohs.cz
   Telefon: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internet-Adresse: [16]https://www.uohs.cz/
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli,
   které je nutné doruit do 15 dn ode dne, kdy se stovatel dozvdl o
   domnlém poruení zákona Zadavatelem, nejpozdji vak do uzavení
   smlouvy nebo do chvíle, kdy se sout o návrh povauje po výbru návrhu
   za ukonenou.
   Námitky proti úkonm oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel
   povinen podle zákona uveejnit i odeslat stovateli, musí být
   dorueny Zadavateli do 15 dn od jejich uveejnní i doruení
   stovateli.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání ádostí o úast,
   musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci
   dodavatele dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání nabídek, musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení této lhty, v pípad jednacího ízení s uveejnním musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení lhty pro podání pedbných nabídek.
   Námitky proti dobrovolnému oznámení o zámru uzavít smlouvu podle §
   212 odst. 2 zákona musí být dorueny Zadavateli do 30 dn od uveejnní
   tohoto oznámení.
   Zadavatel je povinen námitky vyídit do 15 dn. Návrh je nutné doruit
   ÚOHS i Zadavateli do 10 dn ode dne, v nm stovatel obdrel
   rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítl nebo do 25 dn od odeslání
   námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.
   Po uzavení smlouvy na veejnou zakázku i rámcové dohody lze podat
   pouze návrh na uloení zákazu plnní smlouvy, a to i bez pedchozího
   podání námitek. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy zpsobem podle § 212
   odst. 2 zákona s uvedením dvodu pro zadání veejné zakázky bez
   uveejnní oznámení o zahájení zadávacího ízení, pedbného oznámení
   nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodueném podlimitním ízení,
   nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Návrh na uloení
   zákazu plnní smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy na základ rámcové
   dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavení smlouvy v dynamickém
   nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozdji vak do 6 msíc od
   uzavení této smlouvy.
   Ve lht pro doruení návrhu je navrhovatel povinen sloit na úet ÚOHS
   kauci ve výi 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnní
   veejné zakázky nebo za dobu prvních ty let plnní v pípad smluv na
   dobu neuritou, nejmén vak ve výi 50 000 eských korun (CZK),
   nejvýe ve výi 10 000 000 CZK. V pípad, e navrhovatel neme
   stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen sloit kauci ve výi 100
   000 CZK. V pípad návrhu na uloení zákazu plnní smlouvy je
   navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200 000 CZK. Jde-li o ízení o
   pezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve
   lht pro doruení návrhu sloit na úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z
   pedpokládané hodnoty koncese uveejnné ve Vstníku veejných zakázek
   nebo na profilu Zadavatele, nejmén vak ve výi 50 000 CZK, nejvýe ve
   výi 10 000 000 CZK. V pípad, e Zadavatel neuveejní ve Vstníku
   veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele pedpokládanou hodnotu
   koncese, je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 100 000 CZK. V
   pípad návrhu na uloení zákazu plnní koncesní smlouvy je navrhovatel
   povinen sloit kauci ve výi 200 000 CZK.
   VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen
   erteilt
   Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7
   Ort: Brno
   Postleitzahl: 604 55
   Land: Tschechien
   E-Mail: [17]posta@uohs.cz
   Telefon: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internet-Adresse: [18]https://www.uohs.cz/
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   21/01/2021
References
   6. mailto:jmitrovic@kr-kralovehradecky.cz?subject=TED
   7. http://www.kr-kralovehradecky.cz/
   8. https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   9. mailto:kapustova.michaela@nemocnicenachod.cz?subject=TED
  10. http://www.nemocnicenachod.cz/oblastni-nemocnice-nachod
  11. https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
  12. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:425219-2020:TEXT:DE:HTML
  13. mailto:medicina@hospimed.cz?subject=TED
  14. https://www.hospimed.cz/
  15. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED
  16. https://www.uohs.cz/
  17. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED
  18. https://www.uohs.cz/
OT: 26/01/2021    S17
   esko-Hradec Králové: Lka pro pouití ve zdravotnictví
   2021/S 017-038763
   Oznámení o výsledku zadávacího ízení
   Výsledky zadávacího ízení
   Dodávky
   Právní základ:
   smrnice 2014/24/EU
   Oddíl I: Veejný zadavatel
   I.1)Název a adresa
   Úední název: Královéhradecký kraj
   Národní identifikaní íslo: 70889546
   Potovní adresa: Pivovarské námstí 1245
   Obec: Hradec Králové
   Kód NUTS: CZ052 Královéhradecký kraj
   PS: 500 03
   Zem: esko
   Kontaktní osoba: JUDr. Jana Mitrovi
   E-mail: [6]jmitrovic@kr-kralovehradecky.cz
   Tel.: +420 495817453
   Internetové adresy:
   Hlavní adresa: [7]http://www.kr-kralovehradecky.cz/
   Adresa profilu zadavatele:
   [8]https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   I.1)Název a adresa
   Úední název: Oblastní nemocnice Náchod, a.s.
   Národní identifikaní íslo: 26000202
   Potovní adresa: Purkyova 446
   Obec: Náchod
   Kód NUTS: CZ052 Královéhradecký kraj
   PS: 547 01
   Zem: esko
   Kontaktní osoba: Bc. Michaela Kapustová
   E-mail: [9]kapustova.michaela@nemocnicenachod.cz
   Tel.: +420 727986414
   Internetové adresy:
   Hlavní adresa:
   [10]http://www.nemocnicenachod.cz/oblastni-nemocnice-nachod
   Adresa profilu zadavatele:
   [11]https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   I.2)Informace o spoleném zadávání veejných zakázek
   Zakázka zahrnuje spolené zadávání zakázek
   I.4)Druh veejného zadavatele
   Regionální i místní orgán
   I.5)Hlavní pedmt innosti
   Sluby pro irokou veejnost
   Oddíl II: Pedmt
   II.1)Rozsah veejné zakázky
   II.1.1)Název:
   Vyetovací lehátka pro Oblastní nemocnici Náchod
   II.1.2)Hlavní kód CPV
   33192100 Lka pro pouití ve zdravotnictví
   II.1.3)Druh zakázky
   Dodávky
   II.1.4)Struný popis:
   Pedmtem veejné zakázky (VZ) je dodání a instalace vyetovacích
   lehátek a lehátka pro Vojtovu metodu pro nové prostory Oblastní
   nemocnice Náchod (ONN). Souástí pedmtu veejné zakázky je té
   poskytování bezplatného komplexního záruního servisu a zajitní
   pozáruního servisu po dobu 5 let na základ smlouvy . 2 o poskytování
   servisních slueb uzavené se zadavatelem ONN.
   II.1.6)Informace o ástech
   Zakázka je rozdlena na ásti: ne
   II.1.7)Konená hodnota veejné zakázky (bez DPH)
   Hodnota bez DPH: 703 945.00 CZK
   II.2)Popis
   II.2.2)Dodatený(-é) kód(-y) CPV
   33192120 Nemocniní lka
   33192160 Lehátka
   II.2.3)Místo plnní
   Kód NUTS: CZ052 Královéhradecký kraj
   Hlavní místo dodání nebo plnní:
   Místem plnní veejné zakázky je Oblastní nemocnice Náchod, a.s.,
   Purkyova 446, 547 01 Náchod; objekty J a K v rámci I. etapy
   modernizace a dostavby.
   II.2.4)Popis zakázky:
   Pedmtná dodávka zahrnuje 8 ks pevných lehátek, 13 ks vyetovacích
   dvoudílných lehátek a 1 ks hydraulického lehátka pro Vojtovu metodu.
   Souástí dodávky bude provedení instruktáe pro personál (v rozsahu dle
   kupní smlouvy).
   II.2.5)Kritéria pro zadání zakázky
   Cena
   II.2.11)Informace o opcích
   Opce: ne
   II.2.13)Informace o financování z prostedk Evropské unie
   Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z
   prostedk Evropské unie: ne
   II.2.14)Dalí informace
   Oddíl IV: ízení
   IV.1)Popis
   IV.1.1)Druh ízení
   Otevené ízení
   IV.1.3)Informace o rámcové smlouv nebo dynamickém nákupním systému
   IV.1.8)Informace o Dohod o veejných zakázkách (GPA)
   Na zakázku se vztahuje Dohoda o veejných zakázkách: ano
   IV.2)Administrativní informace
   IV.2.1)Pedchozí zveejnní týkající se tohoto ízení
   íslo oznámení v Ú. vst. ady S: [12]2020/S 177-425219
   IV.2.8)Informace o ukonení dynamického nákupního systému
   IV.2.9)Informace o ukonení výzvy k úasti v souti oznámené
   prostednictvím pedbného oznámení
   Oddíl V: Zadání zakázky
   Zakázka .: 7036
   Zakázka/ást je zadaná: ano
   V.2)Zadání zakázky
   V.2.1)Datum uzavení smlouvy:
   19/01/2021
   V.2.2)Informace o nabídkách
   Poet obdrených nabídek: 1
   Poet nabídek obdrených od malých a stedních podnik: 1
   Poet nabídek obdrených elektronickou cestou: 1
   Zakázka byla zadána skupin hospodáských subjekt: ne
   V.2.3)Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
   Úední název: Hospimed, spol. s.r.o.
   Potovní adresa: Maleická 2251/51
   Obec: Praha 3
   Kód NUTS: CZ010 Hlavní msto Praha
   PS: 130 00
   Zem: esko
   E-mail: [13]medicina@hospimed.cz
   Internetová adresa: [14]https://www.hospimed.cz/
   Dodavatelem je malý i stední podnik: ano
   V.2.4)Údaje o hodnot zakázky/ásti (bez DPH)
   Pedpokládaná celková hodnota zakázky/ásti: 980 000.00 CZK
   Konená hodnota zakázky/poloky: 703 945.00 CZK
   V.2.5)Informace o subdodávkách
   Je pravdpodobné, e zakázka bude provedena subdodavatelsky
   Krátký popis ásti zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:
   RESI Tebo spol. s r.o., I 25178989, Novohradská 1153, Tebo II, 379
   01 Tebo - Dodávka, instalace, zakolení, servis
   Oddíl VI: Doplující informace
   VI.3)Dalí informace:
   Výsledkem veejné zakázky je uzavení dvou smluv, a to kupní smlouvy
   pro zadavatele Královéhradecký kraj a servisní smlouvy pro zadavatele
   Oblastní nemocnici a.s. (nabídková cen A pro zadavatele Královéhradecký
   kraj iní 363 400 CZK bez DPH a nabídková cena B pro zadavatele
   Oblastní nemocnici Náchod, a.s. iní 340 545 CZK bez DPH).
   VI.4)Pezkumná ízení
   VI.4.1)Orgán písluný k pezkumu
   Úední název: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Potovní adresa: t. Kpt. Jaroe 7
   Obec: Brno
   PS: 604 55
   Zem: esko
   E-mail: [15]posta@uohs.cz
   Tel.: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internetová adresa: [16]https://www.uohs.cz/
   VI.4.3)Pezkumné ízení
   Pesné informace o lhtách pro pezkumná ízení:
   Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli,
   které je nutné doruit do 15 dn ode dne, kdy se stovatel dozvdl o
   domnlém poruení zákona Zadavatelem, nejpozdji vak do uzavení
   smlouvy nebo do chvíle, kdy se sout o návrh povauje po výbru návrhu
   za ukonenou.
   Námitky proti úkonm oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel
   povinen podle zákona uveejnit i odeslat stovateli, musí být
   dorueny Zadavateli do 15 dn od jejich uveejnní i doruení
   stovateli.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání ádostí o úast,
   musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci
   dodavatele dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání nabídek, musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení této lhty, v pípad jednacího ízení s uveejnním musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení lhty pro podání pedbných nabídek.
   Námitky proti dobrovolnému oznámení o zámru uzavít smlouvu podle §
   212 odst. 2 zákona musí být dorueny Zadavateli do 30 dn od uveejnní
   tohoto oznámení.
   Zadavatel je povinen námitky vyídit do 15 dn. Návrh je nutné doruit
   ÚOHS i Zadavateli do 10 dn ode dne, v nm stovatel obdrel
   rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítl nebo do 25 dn od odeslání
   námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.
   Po uzavení smlouvy na veejnou zakázku i rámcové dohody lze podat
   pouze návrh na uloení zákazu plnní smlouvy, a to i bez pedchozího
   podání námitek. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy zpsobem podle § 212
   odst. 2 zákona s uvedením dvodu pro zadání veejné zakázky bez
   uveejnní oznámení o zahájení zadávacího ízení, pedbného oznámení
   nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodueném podlimitním ízení,
   nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Návrh na uloení
   zákazu plnní smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy na základ rámcové
   dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavení smlouvy v dynamickém
   nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozdji vak do 6 msíc od
   uzavení této smlouvy.
   Ve lht pro doruení návrhu je navrhovatel povinen sloit na úet ÚOHS
   kauci ve výi 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnní
   veejné zakázky nebo za dobu prvních ty let plnní v pípad smluv na
   dobu neuritou, nejmén vak ve výi 50 000 eských korun (CZK),
   nejvýe ve výi 10 000 000 CZK. V pípad, e navrhovatel neme
   stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen sloit kauci ve výi 100
   000 CZK. V pípad návrhu na uloení zákazu plnní smlouvy je
   navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200 000 CZK. Jde-li o ízení o
   pezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve
   lht pro doruení návrhu sloit na úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z
   pedpokládané hodnoty koncese uveejnné ve Vstníku veejných zakázek
   nebo na profilu Zadavatele, nejmén vak ve výi 50 000 CZK, nejvýe ve
   výi 10 000 000 CZK. V pípad, e Zadavatel neuveejní ve Vstníku
   veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele pedpokládanou hodnotu
   koncese, je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 100 000 CZK. V
   pípad návrhu na uloení zákazu plnní koncesní smlouvy je navrhovatel
   povinen sloit kauci ve výi 200 000 CZK.
   VI.4.4)Subjekt, u kterého lze získat informace o pezkumném ízení
   Úední název: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Potovní adresa: t. Kpt. Jaroe 7
   Obec: Brno
   PS: 604 55
   Zem: esko
   E-mail: [17]posta@uohs.cz
   Tel.: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internetová adresa: [18]https://www.uohs.cz/
   VI.5)Datum odeslání tohoto oznámení:
   21/01/2021
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung: Installateurarbeiten und Verlegung von Abwasserleitungen - DE-Trier
Installateurarbeiten und Verlegung von Abwasserleitungen
Dokument Nr...: 8763-2021 (ID: 2021011109024106744)
Veröffentlicht: 11.01.2021
*
  DE-Trier: Installateurarbeiten und Verlegung von Abwasserleitungen
   2021/S 6/2021 8763
   Auftragsbekanntmachung
   Bauauftrag
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: SWT Anstalt des öffentlichen Rechts der Stadt
   Trier (SWT-AöR)
   Postanschrift: Ostallee 7-13
   Ort: Trier
   NUTS-Code: DEB21 Trier, Kreisfreie Stadt
   Postleitzahl: 54290
   Land: Deutschland
   E-Mail: [6]e-vergabe@swt.de
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]www.swt.de
   I.3)Kommunikation
   Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und
   vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter:
   [8]https://www.subreport.de/E37169417
   Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via:
   [9]https://www.subreport.de/E37169417
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten
   Kontaktstellen
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Einrichtung des öffentlichen Rechts
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Andere Tätigkeit: Abwasser
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Energie- und Technikpark Trier  Sanitärarbeiten Gebäude B2.2 und C1
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   45332000 Installateurarbeiten und Verlegung von Abwasserleitungen
   II.1.3)Art des Auftrags
   Bauauftrag
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Lieferung und Montage von Abwasser- und Wasseranlagen 
   Abwasserinstallation einschl. Abwasserhebeanlagen
    Trinkwasserinstallation,
    Dezentrale Warmwasserbereitung mit Durchlauferhitzern und
   Frischwasserstationen,
    Sanitäre Einrichtungsgegenstände für WC-, Dusch- und Waschräume,
    Technische Dämmung und Brandschutz,
    Inbetriebnahme, Dokumentation und sonstige Dienstleistungen.
   II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.2)Beschreibung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: DEB21 Trier, Kreisfreie Stadt
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Installation von Wasser- und Abwasseranlagen in den Gebäuden B2.2 und
   C1 im Energie- und Technikpark Trier bestehend aus:
    ca. 500 m Kunststoffrohr PP Abwasser DN 50 bis DN 125,
    ca. 4 St. Abwasser-Hebeanlage,
    ca. 50 m Druckrohr PE,
    ca. 100 m PE-Rohr Regenwasser,
    ca. 1 St. Entwässerungsrinne,
    ca. 2 St. Regenwasser-Hebeanlage,
    ca. 250 m Edelstahl Trinkwasser DN 15 bis DN 50,
    ca. 500 m Mehrschichtverbundrohr Trinkwasser DN 15 bis DN 32,
    ca. 21 elektrische Durchflusserwärmer 6,5 und 11 kW,
    ca. 9 Frischwasserstationen,
    ca. 40 Waschbecken,
    ca. 14 Urinale,
    ca. 15 Duschen,
    ca. 31 Tiefspül-WC,
    ca. 750 m Trinkwasserdämmung,
    ca. 100 m Dämmschlauch DN 50 bis DN 125,
    ca. 50 St. Brandschutzabschottung,
    ca. 30 Brandschutzmanschetten,
    ca. 80 Kernbohrungen 60 bis 200 mm, einschl. der zugehörigen
   Nebenarbeiten.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Die nachstehenden Kriterien
   Preis
   II.2.6)Geschätzter Wert
   II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des
   dynamischen Beschaffungssystems
   Beginn: 12/03/2021
   Ende: 15/12/2021
   Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein
   II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote
   Varianten/Alternativangebote sind zulässig: ja
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische
   Angaben
   III.1)Teilnahmebedingungen
   III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit
   Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen
   III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit
   Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge
   Tag: 10/02/2021
   Ortszeit: 10:00
   IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur
   Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
   IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge
   eingereicht werden können:
   Deutsch
   IV.2.6)Bindefrist des Angebots
   Das Angebot muss gültig bleiben bis: 12/03/2021
   IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote
   Tag: 10/02/2021
   Ortszeit: 10:00
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags
   Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein
   VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen
   Aufträge werden elektronisch erteilt
   Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert
   Die Zahlung erfolgt elektronisch
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Vergabekammer Rheinland-Pfalz
   Ort: Mainz
   Land: Deutschland
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Hinsichtlich der Fristen zur Einlegung von Rechtsbehelfen wird auf §
   160 Abs. 3 des Gesetzes gegen Wettbewerbsbeschränkungen (GWB)
   verwiesen.
   § 160 GWB lautet wie folgt:
   (1) Die Vergabekammer leitet ein Nachprüfungsverfahren nur auf Antrag
   ein.
   (2) Antragsbefugt ist jedes Unternehmen, das ein Interesse an dem
   öffentlichen Auftrag oder der Konzession hat und eine Verletzung in
   seinen Rechten nach § 97 Abs. 6 durch Nichtbeachtung von
   Vergabevorschriften geltend macht. Dabei ist darzulegen, dass dem
   Unternehmen durch die behauptete Verletzung der Vergabevorschriften ein
   Schaden entstanden ist oder zu entstehen droht.
   (3) Der Antrag ist unzulässig, soweit:
   1) der Antragsteller den geltend gemachten Verstoß gegen
   Vergabevorschriften vor Einreichen des Nachprüfungsantrags erkannt und
   gegenüber dem Auftraggeber nicht innerhalb einer Frist von 10
   Kalendertagen gerügt hat; der Ablauf der Frist nach § 134 Abs. 2 bleibt
   unberührt.
   2) Verstöße gegen Vergabevorschriften, die aufgrund der Bekanntmachung
   erkennbar sind, nicht spätestens bis zum Ablauf der in der
   Bekanntmachung benannten Frist zur Bewerbung oder Angebotsabgabe
   gegenüber dem Auftraggeber gerügt werden,
   3) Verstöße gegen Vergabevorschriften, die erst in den
   Vergabeunterlagen erkennbar sind, nicht spätestens bis zum Ablauf der
   Frist zur Bewerbung oder zur Angebotsabgabe gegenüber dem Auftraggeber
   gerügt werden,
   4) mehr als 15 Kalendertage nach Eingang der Mitteilung des
   Auftraggebers, einer Rüge nicht abhelfen zu wollen, vergangen sind.
   Satz 1 gilt nicht bei einem Antrag auf Feststellung der Unwirksamkeit
   des Vertrages nach § 135 Abs. 1 Nr. 2. § 134 Abs. 1 Satz 2 bleibt
   unberührt..
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   06/01/2021
References
   6. mailto:e-vergabe@swt.de?subject=TED
   7. http://www.swt.de/
   8. https://www.subreport.de/E37169417
   9. https://www.subreport.de/E37169417
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       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
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