Öffentliche Ausschreibungen icc hofmann - Ingenieurbüro für technische Informatik
Am Stockborn 16, 60439 Frankfurt/M, FRG
Tel.: +49 6082-910101 Fax.: +49 6082-910200
E-Mail: info@icc-hofmann.net
Öffentliche Ausschreibungen

(1) Searching for "2021011109023306729" in Archived Documents Library (TED-ADL)


Ausschreibungen und Aufträge:
Abonnementdienste - SE-Göteborg
Abonnementdienste
Dokument Nr...: 18743-2021 (ID: 2021011509272817012)
Veröffentlicht: 15.01.2021
*
  SE-Göteborg: Abonnementdienste
   2021/S 10/2021 18743
   Bekanntmachung vergebener Aufträge
   Ergebnisse des Vergabeverfahrens
   Dienstleistungen
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Göteborgs universitet
   Nationale Identifikationsnummer: 202100-3153
   Postanschrift: Box 100
   Ort: Göteborg
   NUTS-Code: SE232 Västra Götalands län
   Postleitzahl: 405 30
   Land: Schweden
   Kontaktstelle(n): Anna Bohman
   E-Mail: [6]anna.bohman@gu.se
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]http://www.gu.se
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde
   einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Bildung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Tidskriftsprenumerationer
   Referenznummer der Bekanntmachung: EUI 19 098
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   79980000 Abonnementdienste
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Om upphandlingen
   Upphandlingen avser prenumerationstjänster av svenska och utländska
   tidskrifter i såväl elektronisk som tryckt form och omfattar
   prenumerationer på tidskrifter och tidningar inom samtliga
   vetenskapsområden.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)
   Wert ohne MwSt.: 16 000 000.00 SEK
   II.2)Beschreibung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: SE232 Västra Götalands län
   Hauptort der Ausführung:
   Göteborg
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Om upphandlingen
   Upphandlingen avser prenumerationstjänster av svenska och utländska
   tidskrifter i såväl elektronisk som tryckt form och omfattar
   prenumerationer på tidskrifter och tidningar inom samtliga
   vetenskapsområden.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Preis
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [8]2020/S 096-229784
   IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   Vorinformation
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   12/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 3
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: LM Tietopalvelut OY
   Nationale Identifikationsnummer: 19359267
   Postanschrift: PB 16
   Ort: Helsinki
   NUTS-Code: FI1B Helsinki-Uusimaa
   Postleitzahl: 00511
   Land: Finnland
   E-Mail: [9]carola.skrutvold@LMinfo.no
   Internet-Adresse: [10]http://www.lminfo.fi
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 16 000 000.00 SEK
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   Visma annons: [11]https://opic.com/id/afvlukdeft
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Förvaltningsrätten Sverige
   Ort: Göteborg
   Land: Schweden
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   11/01/2021
References
   6. mailto:anna.bohman@gu.se?subject=TED
   7. http://www.gu.se/
   8. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:229784-2020:TEXT:DE:HTML
   9. mailto:carola.skrutvold@LMinfo.no?subject=TED
  10. http://www.lminfo.fi/
  11. https://opic.com/id/afvlukdeft
OT: 15/01/2021    S10
   Sverige-Göteborg: Prenumerationstjänster
   2021/S 010-018743
   Meddelande om tilldelning av kontrakt
   Resultat av upphandlingsförfarandet
   Tjänster
   Rättslig grund:
   direktiv 2014/24/EU
   Avsnitt I: Upphandlande myndighet
   I.1)Namn och adresser
   Officiellt namn: Göteborgs universitet
   Nationellt registreringsnummer: 202100-3153
   Postadress: Box 100
   Ort: Göteborg
   Nuts-kod: SE232 Västra Götalands län
   Postnummer: 405 30
   Land: Sverige
   Kontaktperson: Anna Bohman
   E-post: [6]anna.bohman@gu.se
   Internetadress(er):
   Allmän adress: [7]http://www.gu.se
   I.4)Typ av upphandlande myndighet
   Departement eller annan central, regional eller lokal statlig myndighet
   I.5)Huvudsaklig verksamhet
   Utbildning
   Avsnitt II: Föremål
   II.1)Upphandlingens omfattning
   II.1.1)Benämning på upphandlingen:
   Tidskriftsprenumerationer
   Referensnummer: EUI 19 098
   II.1.2)Huvudsaklig CPV-kod
   79980000 Prenumerationstjänster
   II.1.3)Typ av kontrakt
   Tjänster
   II.1.4)Kort beskrivning:
   Om upphandlingen
   Upphandlingen avser prenumerationstjänster av svenska och utländska
   tidskrifter i såväl elektronisk som tryckt form och omfattar
   prenumerationer på tidskrifter och tidningar inom samtliga
   vetenskapsområden.
   II.1.6)Information om delar
   Kontraktet är uppdelat i flera delar: nej
   II.1.7)Upphandlingens totala värde (exkl. moms)
   Värde exkl. moms: 16 000 000.00 SEK
   II.2)Beskrivning
   II.2.3)Plats för utförande
   Nuts-kod: SE232 Västra Götalands län
   Huvudsaklig plats för byggnation/anläggning eller utförande:
   Göteborg
   II.2.4)Beskrivning av upphandlingen:
   Om upphandlingen
   Upphandlingen avser prenumerationstjänster av svenska och utländska
   tidskrifter i såväl elektronisk som tryckt form och omfattar
   prenumerationer på tidskrifter och tidningar inom samtliga
   vetenskapsområden.
   II.2.5)Tilldelningskriterier
   Pris
   II.2.11)Information om optioner
   Option: nej
   II.2.13)Information om EU-medel
   Kontraktet är knutet till projekt och/eller program som finansieras med
   EU-medel: nej
   II.2.14)Kompletterande upplysningar
   Avsnitt IV: Förfarande
   IV.1)Beskrivning
   IV.1.1)Typ av förfarande
   Öppet förfarande
   IV.1.3)Information om ramavtal eller dynamiskt inköpssystem
   IV.1.8)Information om avtalet om offentlig upphandling
   Upphandlingen omfattas av avtalet om offentlig upphandling: ja
   IV.2)Administrativ information
   IV.2.1)Tidigare offentliggörande angående detta förfarande
   Meddelandenummer i EUT: [8]2020/S 096-229784
   IV.2.8)Information om avslutande av det dynamiska inköpssystemet
   IV.2.9)Information om avslutande av anbudsinfordran i form av ett
   förhandsmeddelande
   Avsnitt V: Kontraktstilldelning
   Ett kontrakt/delkontrakt tilldelas: ja
   V.2)Kontraktstilldelning
   V.2.1)Datum för beslut om tilldelning av kontrakt:
   12/08/2020
   V.2.2)Information om anbuden
   Antal mottagna anbud: 3
   Kontraktet har tilldelats en grupp av ekonomiska aktörer: nej
   V.2.3)Uppdragstagarens namn och adress
   Officiellt namn: LM Tietopalvelut OY
   Nationellt registreringsnummer: 19359267
   Postadress: PB 16
   Ort: Helsinki
   Nuts-kod: FI1B Helsinki-Uusimaa
   Postnummer: 00511
   Land: Finland
   E-post: [9]carola.skrutvold@LMinfo.no
   Internetadress: [10]http://www.lminfo.fi
   Uppdragstagaren är ett litet eller medelstort företag: nej
   V.2.4)Upplysningar om kontraktets/delens värde (exkl. moms)
   Kontraktets/delens totala värde: 16 000 000.00 SEK
   V.2.5)Information om underentreprenader
   Avsnitt VI: Kompletterande upplysningar
   VI.3)Kompletterande upplysningar:
   Visma annons: [11]https://opic.com/id/afvlukdeft
   VI.4)Överprövningsförfaranden
   VI.4.1)Behörigt organ vid överprövning
   Officiellt namn: Förvaltningsrätten Sverige
   Ort: Göteborg
   Land: Sverige
   VI.5)Datum då meddelandet sänts:
   11/01/2021
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung: Reparatur und Wartung von medizinischen Geräten und Präzisionsgeräten - DE-Bonn
Reparatur und Wartung von medizinischen Geräten und Präzisionsgeräten
Reparatur- und Wartungsdienste
Dokument Nr...: 28743-2021 (ID: 2021012009172527135)
Veröffentlicht: 20.01.2021
*
  DE-Bonn: Reparatur und Wartung von medizinischen Geräten und Präzisionsgeräten
   2021/S 13/2021 28743
   Berichtigung
   Bekanntmachung über Änderungen oder zusätzliche Angaben
   Dienstleistungen
   (Supplement zum Amtsblatt der Europäischen Union, [5]2020/S 245-607632)
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Universitätsklinikum Bonn AöR
   Postanschrift: Venusberg-Campus 1
   Ort: Bonn
   NUTS-Code: DEA22 Bonn, Kreisfreie Stadt
   Postleitzahl: 53127
   Land: Deutschland
   E-Mail: [6]investitionsplanung@ukbonn.de
   Telefon: +49 228287-0
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]www.ukbonn.de
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Prüfung und Instandhaltung  dentaltechnische Geräte
   Referenznummer der Bekanntmachung: 2020_11
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   50400000 Reparatur und Wartung von medizinischen Geräten und
   Präzisionsgeräten
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Gegenstand der ausgeschriebenen Leistung ist die Instandhaltung und
   Prüfung sämtlicher medizin-, labor- und dentaltechnischer Geräte,
   einschließlich technischem Zubehör, das zum Gerät bzw. zur Prüfung
   benötigt wird, im Auftrag der Abteilung Geräte- und Medizintechnik
   (GMT).
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   15/01/2021
   VI.6)Referenz der ursprünglichen Bekanntmachung
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [8]2020/S 245-607632
   Abschnitt VII: Änderungen
   VII.1)Zu ändernde oder zusätzliche Angaben
   VII.1.2)In der ursprünglichen Bekanntmachung zu berichtigender Text
   Abschnitt Nummer: IV.2.2)
   Stelle des zu berichtigenden Textes: Schlusstermin für den Eingang der
   Angebote oder Teilnahmeanträge
   Anstatt:
   Tag: 19/01/2021
   Ortszeit: 12:00
   muss es heißen:
   Tag: 29/01/2021
   Ortszeit: 12:00
   VII.2)Weitere zusätzliche Informationen:
References
   5. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:607632-2020:TEXT:DE:HTML
   6. mailto:investitionsplanung@ukbonn.de?subject=TED
   7. http://www.ukbonn.de/
   8. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:607632-2020:TEXT:DE:HTML
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibungen und Aufträge:
Erdgas - HR-Samobor
Erdgas
Dokument Nr...: 38743-2021 (ID: 2021012609080637474)
Veröffentlicht: 26.01.2021
*
  HR-Samobor: Erdgas
   2021/S 17/2021 38743
   Bekanntmachung vergebener Aufträge
   Ergebnisse des Vergabeverfahrens
   Lieferauftrag
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Grad Samobor
   Nationale Identifikationsnummer: 33544271925
   Postanschrift: Trg kralja Tomislava 5
   Ort: Samobor
   NUTS-Code: HR042 Zagrebaka upanija
   Postleitzahl: 10430
   Land: Kroatien
   Kontaktstelle(n): Lovorka Vlahovi
   E-Mail: [6]lovorka.vlahovic@samobor.hr
   Telefon: +385 13378121
   Fax: +385 13378113
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]www.samobor.hr
   Adresse des Beschafferprofils: [8]www.samobor.hr
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Regional- oder Kommunalbehörde
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Allgemeine öffentliche Verwaltung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom
   Referenznummer der Bekanntmachung: 6-VV-20-6
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   09123000 Erdgas
   II.1.3)Art des Auftrags
   Lieferauftrag
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom za Grad Samobor, Djeji vrti Grigor
   Vitez, Samobor i Djeji vrti Izvor, Samobor.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)
   Wert ohne MwSt.: 3 038 249.80 HRK
   II.2)Beschreibung
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   09123000 Erdgas
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: HR042 Zagrebaka upanija
   Hauptort der Ausführung:
   Republika Hrvatska, Samobor.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom za Grad Samobor, Djeji vrti Grigor
   Vitez, Samobor i Djeji vrti Izvor, Samobor.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Qualitätskriterium - Name: Rok plaanja / Gewichtung: 10 bodova
   Preis - Gewichtung: 90 bodova
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2020/S 212-516297
   IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   Vorinformation
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Bezeichnung des Auftrags:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   08/01/2021
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 4
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen
   EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus
   Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Meimurje-plin d.o.o. akovec
   Nationale Identifikationsnummer: 29035933600
   Postanschrift: Obrtnika 4
   Ort: akovec
   NUTS-Code: HR HRVATSKA
   Postleitzahl: 40000
   Land: Kroatien
   E-Mail: [10]komercijala2@medjimurje-plin.hr
   Telefon: +385 40396281 / 396279
   Fax: +385 40396282
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 4 800
   000.00 HRK
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 3 038 249.80 HRK
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne
   nabave
   Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV
   Ort: Zagreb
   Postleitzahl: 10000
   Land: Kroatien
   E-Mail: [11]dkom@dkom.hr
   Telefon: +385 14559930
   Fax: +385 14559933
   Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Pravo na albu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao
   pravni interes za dobivanje odreenog okvirnog sporazuma i koji je
   pretrpio ili bi mogao pretrpjeti tetu od navodnoga krenja
   subjektivnih prava. Pravo na albu ima i sredinje tijelo dravne
   uprave nadleno za politiku javne nabave i nadleno dravno
   odvjetnitvo.
   Sukladno lanku 406. ZJN-a 2016. alba se izjavljuje u roku od deset
   dana, i to od dana:
    objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili
   dokumentacije o nabavi,
    objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka,
    objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene
   dokumentacije,
    otvaranja ponuda u odnosu na proputanje naruitelja da valjano
   odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije,
   objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja
   ponuda,
    primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak
   pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja.
   alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi otvorenog
   postupka javne nabave nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za
   prethodnu fazu.
   alba se izjavljuje u pisanom obliku Dravnoj komisiji za kontrolu
   postupaka javne nabave, Koturaka cesta 43/IV, 10000 Zagreb na nain
   propisan lankom 405. ZJN 2016. alitelj je obvezan primjerak albe
   dostaviti naruitelju u roku za albu.
   U albenim postupcima pred Dravnom komisijom alba se moe dostaviti
   elektronikim sredstvima komunikacije putem sustava e-alba sukladno
   Pravilniku o elektronikoj albi u javnoj nabavi (Narodne novine
   101/17).
   U sluaju da je izjavljena alba, Naruitelj e postupiti u skladu s
   odredbama lanaka 416. i 419. ZJN-a 2016.
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   21/01/2021
References
   6. mailto:lovorka.vlahovic@samobor.hr?subject=TED
   7. http://www.samobor.hr/
   8. http://www.samobor.hr/
   9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:516297-2020:TEXT:DE:HTML
  10. mailto:komercijala2@medjimurje-plin.hr?subject=TED
  11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED
  12. http://www.dkom.hr/
OT: 26/01/2021    S17
   Hrvatska-Samobor: Prirodni plin
   2021/S 017-038743
   Obavijest o dodjeli ugovora
   Rezultati postupka nabave
   Roba
   Pravna osnova:
   Direktiva 2014/24/EU
   Odjeljak I: Javni naruitelj
   I.1)Naziv i adrese
   Slubeni naziv: Grad Samobor
   Nacionalni registracijski broj: 33544271925
   Potanska adresa: Trg kralja Tomislava 5
   Mjesto: Samobor
   NUTS kod: HR042 Zagrebaka upanija
   Potanski broj: 10430
   Drava: Hrvatska
   Osoba za kontakt: Lovorka Vlahovi
   E-pota: [6]lovorka.vlahovic@samobor.hr
   Telefon: +385 13378121
   Telefaks: +385 13378113
   Internetska(-e) adresa(-e):
   Glavna adresa: [7]www.samobor.hr
   Adresa profila kupca: [8]www.samobor.hr
   I.4)Vrsta javnog naruitelja
   Regionalno ili lokalno tijelo
   I.5)Glavna djelatnost
   Ope javne usluge
   Odjeljak II: Predmet
   II.1)Opseg nabave
   II.1.1)Naziv:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom
   Referentni broj: 6-VV-20-6
   II.1.2)Glavna CPV oznaka
   09123000 Prirodni plin
   II.1.3)Vrsta ugovora
   Roba
   II.1.4)Kratak opis:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom za Grad Samobor, Djeji vrti Grigor
   Vitez, Samobor i Djeji vrti Izvor, Samobor.
   II.1.6)Podaci o grupama
   Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
   II.1.7)Ukupna vrijednost nabave (bez PDV-a)
   Vrijednost bez PDV-a: 3 038 249.80 HRK
   II.2)Opis
   II.2.2)Dodatne ifre CPV-a
   09123000 Prirodni plin
   II.2.3)Mjesto izvrenja
   NUTS kod: HR042 Zagrebaka upanija
   Glavna lokacija ili mjesto izvrenja:
   Republika Hrvatska, Samobor.
   II.2.4)Opis nabave:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom za Grad Samobor, Djeji vrti Grigor
   Vitez, Samobor i Djeji vrti Izvor, Samobor.
   II.2.5)Kriteriji za dodjelu
   Kriterij kvalitete - Naziv: Rok plaanja / Ponder: 10 bodova
   Cijena - Ponder: 90 bodova
   II.2.11)Podaci o opcijama
   Opcije: ne
   II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
   Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz
   fondova Europske unije: ne
   II.2.14)Dodatni podaci
   Odjeljak IV: Postupak
   IV.1)Opis
   IV.1.1)Vrsta postupka
   Otvoreni postupak
   IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave
   Nabava ukljuuje uspostavu okvirnog sporazuma
   IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
   Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
   IV.2)Administrativni podaci
   IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
   Broj objave u Dodatku SL-u: [9]2020/S 212-516297
   IV.2.8)Podaci o prekidu dinamikog sustava nabave
   IV.2.9)Podaci o ukidanju poziva na nadmetanje u obliku prethodne
   informacijske obavijesti
   Odjeljak V: Dodjela ugovora
   Naziv:
   Nabava opskrbe prirodnim plinom
   Ugovor/grupa je dodijeljen(a): da
   V.2)Dodjela ugovora
   V.2.1)Datum sklapanja ugovora :
   08/01/2021
   V.2.2)Podaci o ponudama
   Broj zaprimljenih ponuda: 4
   Broj zaprimljenih ponuda od MSP-ova: 1
   Broj zaprimljenih ponuda od ponuditelja iz drugih drava lanica EU-a:
   0
   Broj zaprimljenih ponuda od ponuditelja iz drava koje nisu lanice
   EU-a: 0
   Broj ponuda zaprimljenih elektronikim sredstvima: 4
   Ugovor je dodijeljen skupini gospodarskih subjekata: ne
   V.2.3)Naziv i adresa ugovaratelja
   Slubeni naziv: Meimurje-plin d.o.o. akovec
   Nacionalni registracijski broj: 29035933600
   Potanska adresa: Obrtnika 4
   Mjesto: akovec
   NUTS kod: HR HRVATSKA
   Potanski broj: 40000
   Drava: Hrvatska
   E-pota: [10]komercijala2@medjimurje-plin.hr
   Telefon: +385 40396281 / 396279
   Telefaks: +385 40396282
   Ugovaratelj je malo ili srednje poduzee.: da
   V.2.4)Podaci o vrijednosti ugovora/grupe (bez PDV-a)
   Poetna procijenjena ukupna vrijednost ugovora/grupe: 4 800 000.00 HRK
   Ukupna vrijednost ugovora/grupe: 3 038 249.80 HRK
   V.2.5)Podaci o podugovaranju
   Odjeljak VI: Dopunski podaci
   VI.3)Dodatni podaci:
   VI.4)Postupci pravne zatite
   VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite
   Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
   Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV
   Mjesto: Zagreb
   Potanski broj: 10000
   Drava: Hrvatska
   E-pota: [11]dkom@dkom.hr
   Telefon: +385 14559930
   Telefaks: +385 14559933
   Internetska adresa: [12]www.dkom.hr
   VI.4.3)Postupak pravne zatite
   Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zatite:
   Pravo na albu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao
   pravni interes za dobivanje odreenog okvirnog sporazuma i koji je
   pretrpio ili bi mogao pretrpjeti tetu od navodnoga krenja
   subjektivnih prava. Pravo na albu ima i sredinje tijelo dravne
   uprave nadleno za politiku javne nabave i nadleno dravno
   odvjetnitvo.
   Sukladno lanku 406. ZJN-a 2016. alba se izjavljuje u roku od deset
   dana, i to od dana:
    objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili
   dokumentacije o nabavi,
    objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka,
    objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene
   dokumentacije,
    otvaranja ponuda u odnosu na proputanje naruitelja da valjano
   odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije,
   objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja
   ponuda,
    primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak
   pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja.
   alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi otvorenog
   postupka javne nabave nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za
   prethodnu fazu.
   alba se izjavljuje u pisanom obliku Dravnoj komisiji za kontrolu
   postupaka javne nabave, Koturaka cesta 43/IV, 10000 Zagreb na nain
   propisan lankom 405. ZJN 2016. alitelj je obvezan primjerak albe
   dostaviti naruitelju u roku za albu.
   U albenim postupcima pred Dravnom komisijom alba se moe dostaviti
   elektronikim sredstvima komunikacije putem sustava e-alba sukladno
   Pravilniku o elektronikoj albi u javnoj nabavi (Narodne novine
   101/17).
   U sluaju da je izjavljena alba, Naruitelj e postupiti u skladu s
   odredbama lanaka 416. i 419. ZJN-a 2016.
   VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
   21/01/2021
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibungen und Aufträge:
Allgemeine und berufliche Bildung - UK-Swansea
Allgemeine und berufliche Bildung
Berufsausbildung
Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
Unterricht in technischen und berufsbildenden weiterführenden Schulen
Unterricht im Sekundarbereich
Unterricht in technischen weiterführenden Schulen
Jugendbildung
Dokument Nr...: 48743-2021 (ID: 2021012909391747747)
Veröffentlicht: 29.01.2021
*
  UK-Swansea: Allgemeine und berufliche Bildung
   2021/S 20/2021 48743
   Soziale und andere besondere Dienstleistungen  öffentliche Aufträge
   Bekanntmachung vergebener Aufträge
   Dienstleistungen
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: City and County of Swansea
   Postanschrift: Civic Centre
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA1 3SN
   Land: Vereinigtes Königreich
   E-Mail: [11]Procurement@swansea.gov.uk
   Telefon: +44 1792637242
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [12]http://www.swansea.gov.uk
   Adresse des Beschafferprofils:
   [13]https://www.sell2wales.gov.wales/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=
   AA0254
   I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
   Der Auftrag wird von einer zentralen Beschaffungsstelle vergeben
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Regional- oder Kommunalbehörde
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Allgemeine öffentliche Verwaltung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Framework Agreement for the Provision of Educational Providers for the
   Swansea Pupil Referral Unit (PRU)
   Referenznummer der Bekanntmachung: CCS/19/288
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   80000000 Allgemeine und berufliche Bildung
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Swansea Council (the Council) invites tenders for inclusion onto a
   framework agreement of educational providers for pupils who are
   educated within Swansea Pupil Referral Unit (PRU).
   Swansea PRU caters for pupils aged from 5-16. In its secondary
   provision, it serves to support young people aged 11-16 who are not
   educated in Schools. The pupils who attend the PRU have severe and
   complex needs and can be highly challenging pupils in terms of their
   behaviour and attitudes to learning.
   The aim of the framework is to provide additional curriculum and
   vocational support for pupils in the secondary phase of Swansea PRU.
   These include pupils who are aged from 13-16 and who represent some of
   the most challenging young people in the authority; in order to nurture
   a positive experience of full-time education by developing a unique
   programme of support bespoke to each young person.
   This bespoke package will include varying amounts of academic content
   provided by teachers based at Swansea PRU combined with a vocational
   provision provided by the successful providers. The programmes have
   each young persons interests and needs at their centre.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: ja
   II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)
   Wert ohne MwSt.: 2 000 000.00 GBP
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 2: Military Provision
   Los-Nr.: 2
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   80000000 Allgemeine und berufliche Bildung
   80530000 Berufsausbildung
   80212000 Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Hauptort der Ausführung:
   Swansea.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   As a means of supporting young people accessing the Pupil Referral
   Unit, Swansea Council is specifically looking to source a provision
   that has a focus around careers/experience in the Military.
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 3: Building Resilience Programme
   Los-Nr.: 3
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   80210000 Unterricht in technischen und berufsbildenden weiterführenden
   Schulen
   80212000 Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
   80530000 Berufsausbildung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Hauptort der Ausführung:
   Swansea.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   We are looking for a provision that will offer additionally to
   statutory counselling services that can be delivered over a number of
   weeks. The provision must have a central focus on resilience and aim to
   build on areas the pupils can develop in order to achieve success in
   their future careers and life.
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 4: Enterprise Programme
   Los-Nr.: 4
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   80530000 Berufsausbildung
   80212000 Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
   80000000 Allgemeine und berufliche Bildung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Hauptort der Ausführung:
   Swansea.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   The Council are looking for specific provision that will develop the
   skills to show initiative and resourcefulness. The design of the
   programme and duration of the programme can be varied but must focus on
   skills and aim to develop key themes such as showing initiative,
   risk-taking, resilience, problem solving, creativity, lateral thinking,
   blue-sky thinking, innovation, imagination and determination.
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 5: One-off Projects and Workshops
   Los-Nr.: 5
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   80000000 Allgemeine und berufliche Bildung
   80200000 Unterricht im Sekundarbereich
   80210000 Unterricht in technischen und berufsbildenden weiterführenden
   Schulen
   80212000 Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Hauptort der Ausführung:
   Swansea.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   The projects themselves can be varied in nature and typically last for
   up to 8 weeks or sessions. A specific qualification is not expected but
   activities should be motivational and inspire young people in a
   particular area.
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 6: Innovation Lot
   Los-Nr.: 6
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   80000000 Allgemeine und berufliche Bildung
   80200000 Unterricht im Sekundarbereich
   80210000 Unterricht in technischen und berufsbildenden weiterführenden
   Schulen
   80212000 Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Hauptort der Ausführung:
   Swansea.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   All companies awarded for product lots can be approached to develop
   bespoke programmes in collaboration with the requesting school.
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 1A-1L: Complementary/Alternative Curricula
   Los-Nr.: 1
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   80000000 Allgemeine und berufliche Bildung
   80212000 Unterricht in berufsbildenden weiterführenden Schulen
   80211000 Unterricht in technischen weiterführenden Schulen
   80310000 Jugendbildung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Hauptort der Ausführung:
   Swansea.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   The Council are looking for short and/or long provision within the
   academic year offering additionally to statutory provision. Generally,
   complementary or alternative curricula will be designed to lead on to
   specific careers and be vocational in nature. We would expect full,
   partial or unit qualification to be completed, which must be on the QiW
   website.
   Provision is required in the following areas:
    Lot 1A: Arts, Crafts and Photography;
    Lot 1B: Catering and Hospitality;
    Lot 1C: Computing and Digital Technology;
    Lot 1D: Engineering, Construction and Motor Vehicle;
    Lot 1E: Hairdressing, Beauty and Holistics;
    Lot 1F: Health and Childcare;
    Lot 1G: Music, Media and Performance;
    Lot 1H: Sports, Fitness and Outdoor Pursuits;
    Lot 1I: Travel and Tourism;
    Lot 1J: Land Based Studies;
    Lot 1K: Animal Care;
    Lot 1L: Vocational Studies.
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung
   Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung
   IV.1.10)Identifizierung der geltenden nationalen Vorschriften für das
   Verfahren:
   Angaben zu nationalen Verfahren sind erhältlich unter:
   [14]https://www.legislation.gov.uk/uksi/2015/102/pdfs/uksi_20150102_en.
   pdf
   IV.1.11)Hauptmerkmale des Vergabeverfahrens:
   See tender documents.
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [15]2020/S 040-095955
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   Vorinformation
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 2
   Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 2: Military Provision
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein
   V.1)Information über die Nichtvergabe
   Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben
   Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden
   alle abgelehnt
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 3
   Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 3: Building Resilience Programme
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   27/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 2
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen
   EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus
   Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Engage Education Centre
   Postanschrift: 13 Millbrook, Baglan
   Ort: Port Talbot
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA12 8EP
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7936581937
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Whitehead-Ross Education and Consulting Ltd
   Postanschrift: 137 New Road, Skewen
   Ort: Neath
   NUTS-Code: UKL17 Bridgend and Neath Port Talbot
   Postleitzahl: SA10 6HL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 1792814708
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 117
   647.05 GBP
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 6
   Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 6: Innovation Lot
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   27/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 3
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen
   EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus
   Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Engage Education Centre
   Postanschrift: 13 Millbrook, Baglan
   Ort: Port Talbot
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA12 8EP
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7936581937
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Rewise Learning
   Postanschrift: 79 Newton Road, Mumbles
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA3 4BN
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 5603684297
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Leap to Learn Ltd
   Postanschrift: 132a, Woodfield Street, Morriston
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA6 8AL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7484133512
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 117
   647.05 GBP
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 5
   Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 5: One-off Projects and Workshops
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   27/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 4
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 4
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen
   EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus
   Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Leap to Learn Ltd
   Postanschrift: 132a, Woodfield Street, Morriston
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA6 8AL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7484133512
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Engage Education Centre
   Postanschrift: 13 Millbrook, Baglan
   Ort: Port Talbot
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA12 8EP
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7936581937
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Whitehead-Ross Education and Consulting Ltd
   Postanschrift: 137 New Road, Skewen
   Ort: Neath
   NUTS-Code: UKL17 Bridgend and Neath Port Talbot
   Postleitzahl: SA10 6HL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 1792814708
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Rewise Learning
   Postanschrift: 79 Newton Road, Mumbles
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA3 4BN
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 5603684297
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 117
   647.05 GBP
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 4
   Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 4: Enterprise Programme
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   27/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 2
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen
   EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus
   Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Engage Education Centre
   Postanschrift: 13 Millbrook, Baglan
   Ort: Port Talbot
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA12 8EP
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7936581937
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Rewise Learning
   Postanschrift: 79 Newton Road, Mumbles
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA3 4BN
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 5603684297
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 117
   647.05 GBP
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 1
   Bezeichnung des Auftrags:
   Lot 1A-1L: Complementary/Alternative Curricula
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   27/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 5
   Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen
   EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus
   Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0
   Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Engage Education Centre
   Postanschrift: 13 Millbrook, Baglan
   Ort: Port Talbot
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA12 8EP
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7936581937
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Leap to Learn Ltd
   Postanschrift: 132a, Woodfield Street, Morriston
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA6 8AL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7484133512
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Rewise Learning
   Postanschrift: 79 Newton Road, Mumbles
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UK UNITED KINGDOM
   Postleitzahl: SA3 4BN
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 5603684297
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Whitehead-Ross Education and Consulting Ltd
   Postanschrift: 137 New Road, Skewen
   Ort: Neath
   NUTS-Code: UKL17 Bridgend and Neath Port Talbot
   Postleitzahl: SA10 6HL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 1792814708
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Inspire Training (GE) Ltd
   Postanschrift: 38-40 Mariner Street, Sketty
   Ort: Swansea
   NUTS-Code: UKL18 Swansea
   Postleitzahl: SA1 5BA
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 7825285521
   Der Auftragnehmer ist ein KMU
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 411
   764.70 GBP
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 411 764.70 GBP
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   The services to which this Notice relates fall within the Regulation 74
   of the Public Contracts Regulations 2015 (Regulations). Although the
   contracting authority may voluntarily adopt certain provisions.
   Although the contracting authority may voluntarily adopt certain
   provisions in the Regulations neither the employment of any particular
   terminology nor any other indication shall be taken to mean that the
   contracting authority intends to hold itself bound by any of the
   Regulations save those applicable to services falling within Regulation
   74. Bidders should note that they will be required to enter into terms
   and conditions of contract as set out in the tender documents and that
   save for matters of clarification or consistency the contracting
   authority will not negotiate the terms.
   Economic operators interested in submitting a tender can download the
   tender documents from the eTenderWales portal
   ([16]http://etenderwales.bravosolution.co.uk) you will need to register
   with eTenderWales if you are not already registered. Please see below
   instructions on how to register.
   1) Register your company on the eTenderWales portal (this is only
   required once):
    navigate to the portal: [17]http://etenderwales.bravosolution.co.uk
    click the Suppliers register here link;
    enter your correct business and user details;
    note the username you chose and click Save when complete;
    you will shortly receive an email with your unique password (please
   keep this secure);
    agree to the terms and conditions and click continue.
   2) Express an interest in the project:
    login to the portal with your username/password;
    click the ITTs Open to All Suppliers link (these are the ITTs open
   to any registered supplier);
    click on the relevant ITT to access the content;
    click the Express Interest button in the Actions box on the
   left-hand side of the page;
    this will move the ITT into your My ITTs page (this is a secure
   area reserved for your projects only);
    click on the ITT code.
   You can now access any attachments by clicking the Settings and Buyer
   Attachments in the Actions box.
   3) Responding to the invitation to tender:
    you can now choose to Reply or Reject (please give a reason if
   rejecting);
    you can now use the Messages function to communicate with the buyer
   and seek any clarification;
    note the deadline for completion, then follow the onscreen
   instructions to complete the ITT;
    there may be a mixture of online and offline actions for you to
   perform (there is detailed online help available).
   If you require any further assistance use the online help.
   Alternatively, the BravoSolution helpdesk can be contacted (Monday to
   Friday, 8:00 to 18:00) on:
    email: [18]help@bravosolution.co.uk
    phone: +44 8003684850
   (WA Ref:107575)
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: High Court
   Postanschrift: Royal Courts of Justice, The Strand
   Ort: London
   Postleitzahl: WC2A 2LL
   Land: Vereinigtes Königreich
   Telefon: +44 2079477501
   VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Legal, Democratic and Business Intelligence,
   Swansea Council
   Postanschrift: Civic Centre, Oystermouth Road, Maritime Quarter
   Ort: Swansea
   Postleitzahl: SA1 3SN
   Land: Vereinigtes Königreich
   Internet-Adresse: [19]www.swansea.gov.uk
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   The Council may incorporate a voluntary minimum 10 calendar day
   standstill period at the point information on the award of the contract
   is communicated to tenderers. This period will extend to 15 calendar
   days for communication by non-electronic means. Applicants who are
   unsuccessful shall be informed by the Council as soon as possible after
   the decision has been made. Should additional information be required
   it should be requested of the addressee in section I.1). If an appeal
   regarding the award of the contract has not been successfully resolved,
   the Public Contracts Regulations 2015 provide for aggrieved parties who
   have been harmed or are at risk of harm by breach of the rules to take
   action in the High Court (England, Wales, and Northern Ireland). Any
   such action must be brought promptly (generally within 30 days). Where
   a contract has not been entered into, the Court may order the setting
   aside of the award decision or order the Council to amend any document
   and may award damages. If the contract has been entered into the Court
   may, depending on the circumstances, award damages, make a declaration
   of ineffectiveness, order the Council to pay a civil financial penalty
   and/or order that the duration of the contract be shortened. If a
   declaration of ineffectiveness is sought, any such action must be
   brought within 30 days where the Council has communicated the award of
   the contract and a summary of reasons to tenderers, or otherwise within
   6 months. The purpose of the standstill period referred to above is to
   allow the parties to apply to the Courts to set aside the award
   decision before the contract is entered into.
   VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen
   erteilt
   Offizielle Bezeichnung: City and County of Swansea, Legal, Democratic
   Services and Business Intelligence
   Postanschrift: Civic Centre
   Ort: Swansea
   Postleitzahl: SA1 3SN
   Land: Vereinigtes Königreich
   E-Mail: [20]procurement@swansea.gov.uk
   Telefon: +44 7966230649
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   25/01/2021
References
  11. mailto:Procurement@swansea.gov.uk?subject=TED
  12. http://www.swansea.gov.uk/
  13. https://www.sell2wales.gov.wales/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA0254
  14. https://www.legislation.gov.uk/uksi/2015/102/pdfs/uksi_20150102_en.pdf
  15. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:095955-2020:TEXT:DE:HTML
  16. http://etenderwales.bravosolution.co.uk/
  17. http://etenderwales.bravosolution.co.uk/
  18. mailto:help@bravosolution.co.uk?subject=TED
  19. http://www.swansea.gov.uk/
  20. mailto:procurement@swansea.gov.uk?subject=TED
OT: 29/01/2021    S20
   United Kingdom-Swansea: Education and training services
   2021/S 020-048743
   Social and other specific services  public contracts
   Contract award notice
   Services
   Legal Basis:
   Directive 2014/24/EU
   Section I: Contracting authority
   I.1)Name and addresses
   Official name: City and County of Swansea
   Postal address: Civic Centre
   Town: Swansea
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA1 3SN
   Country: United Kingdom
   E-mail: [11]Procurement@swansea.gov.uk
   Telephone: +44 1792637242
   Internet address(es):
   Main address: [12]http://www.swansea.gov.uk
   Address of the buyer profile:
   [13]https://www.sell2wales.gov.wales/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=
   AA0254
   I.2)Information about joint procurement
   The contract is awarded by a central purchasing body
   I.4)Type of the contracting authority
   Regional or local authority
   I.5)Main activity
   General public services
   Section II: Object
   II.1)Scope of the procurement
   II.1.1)Title:
   Framework Agreement for the Provision of Educational Providers for the
   Swansea Pupil Referral Unit (PRU)
   Reference number: CCS/19/288
   II.1.2)Main CPV code
   80000000 Education and training services
   II.1.3)Type of contract
   Services
   II.1.4)Short description:
   Swansea Council (the Council) invites tenders for inclusion onto a
   framework agreement of educational providers for pupils who are
   educated within Swansea Pupil Referral Unit (PRU).
   Swansea PRU caters for pupils aged from 5-16. In its secondary
   provision, it serves to support young people aged 11-16 who are not
   educated in Schools. The pupils who attend the PRU have severe and
   complex needs and can be highly challenging pupils in terms of their
   behaviour and attitudes to learning.
   The aim of the framework is to provide additional curriculum and
   vocational support for pupils in the secondary phase of Swansea PRU.
   These include pupils who are aged from 13-16 and who represent some of
   the most challenging young people in the authority; in order to nurture
   a positive experience of full-time education by developing a unique
   programme of support bespoke to each young person.
   This bespoke package will include varying amounts of academic content
   provided by teachers based at Swansea PRU combined with a vocational
   provision provided by the successful providers. The programmes have
   each young persons interests and needs at their centre.
   II.1.6)Information about lots
   This contract is divided into lots: yes
   II.1.7)Total value of the procurement (excluding VAT)
   Value excluding VAT: 2 000 000.00 GBP
   II.2)Description
   II.2.1)Title:
   Lot 2: Military Provision
   Lot No: 2
   II.2.2)Additional CPV code(s)
   80000000 Education and training services
   80530000 Vocational training services
   80212000 Vocational secondary education services
   II.2.3)Place of performance
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Main site or place of performance:
   Swansea.
   II.2.4)Description of the procurement:
   As a means of supporting young people accessing the Pupil Referral
   Unit, Swansea Council is specifically looking to source a provision
   that has a focus around careers/experience in the Military.
   II.2.13)Information about European Union funds
   The procurement is related to a project and/or programme financed by
   European Union funds: no
   II.2.14)Additional information
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Description
   II.2.1)Title:
   Lot 3: Building Resilience Programme
   Lot No: 3
   II.2.2)Additional CPV code(s)
   80210000 Technical and vocational secondary education services
   80212000 Vocational secondary education services
   80530000 Vocational training services
   II.2.3)Place of performance
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Main site or place of performance:
   Swansea.
   II.2.4)Description of the procurement:
   We are looking for a provision that will offer additionally to
   statutory counselling services that can be delivered over a number of
   weeks. The provision must have a central focus on resilience and aim to
   build on areas the pupils can develop in order to achieve success in
   their future careers and life.
   II.2.13)Information about European Union funds
   The procurement is related to a project and/or programme financed by
   European Union funds: no
   II.2.14)Additional information
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Description
   II.2.1)Title:
   Lot 4: Enterprise Programme
   Lot No: 4
   II.2.2)Additional CPV code(s)
   80530000 Vocational training services
   80212000 Vocational secondary education services
   80000000 Education and training services
   II.2.3)Place of performance
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Main site or place of performance:
   Swansea.
   II.2.4)Description of the procurement:
   The Council are looking for specific provision that will develop the
   skills to show initiative and resourcefulness. The design of the
   programme and duration of the programme can be varied but must focus on
   skills and aim to develop key themes such as showing initiative,
   risk-taking, resilience, problem solving, creativity, lateral thinking,
   blue-sky thinking, innovation, imagination and determination.
   II.2.13)Information about European Union funds
   The procurement is related to a project and/or programme financed by
   European Union funds: no
   II.2.14)Additional information
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Description
   II.2.1)Title:
   Lot 5: One-off Projects and Workshops
   Lot No: 5
   II.2.2)Additional CPV code(s)
   80000000 Education and training services
   80200000 Secondary education services
   80210000 Technical and vocational secondary education services
   80212000 Vocational secondary education services
   II.2.3)Place of performance
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Main site or place of performance:
   Swansea.
   II.2.4)Description of the procurement:
   The projects themselves can be varied in nature and typically last for
   up to 8 weeks or sessions. A specific qualification is not expected but
   activities should be motivational and inspire young people in a
   particular area.
   II.2.13)Information about European Union funds
   The procurement is related to a project and/or programme financed by
   European Union funds: no
   II.2.14)Additional information
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Description
   II.2.1)Title:
   Lot 6: Innovation Lot
   Lot No: 6
   II.2.2)Additional CPV code(s)
   80000000 Education and training services
   80200000 Secondary education services
   80210000 Technical and vocational secondary education services
   80212000 Vocational secondary education services
   II.2.3)Place of performance
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Main site or place of performance:
   Swansea.
   II.2.4)Description of the procurement:
   All companies awarded for product lots can be approached to develop
   bespoke programmes in collaboration with the requesting school.
   II.2.13)Information about European Union funds
   The procurement is related to a project and/or programme financed by
   European Union funds: no
   II.2.14)Additional information
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   II.2)Description
   II.2.1)Title:
   Lot 1A-1L: Complementary/Alternative Curricula
   Lot No: 1
   II.2.2)Additional CPV code(s)
   80000000 Education and training services
   80212000 Vocational secondary education services
   80211000 Technical secondary education services
   80310000 Youth education services
   II.2.3)Place of performance
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Main site or place of performance:
   Swansea.
   II.2.4)Description of the procurement:
   The Council are looking for short and/or long provision within the
   academic year offering additionally to statutory provision. Generally,
   complementary or alternative curricula will be designed to lead on to
   specific careers and be vocational in nature. We would expect full,
   partial or unit qualification to be completed, which must be on the QiW
   website.
   Provision is required in the following areas:
    Lot 1A: Arts, Crafts and Photography;
    Lot 1B: Catering and Hospitality;
    Lot 1C: Computing and Digital Technology;
    Lot 1D: Engineering, Construction and Motor Vehicle;
    Lot 1E: Hairdressing, Beauty and Holistics;
    Lot 1F: Health and Childcare;
    Lot 1G: Music, Media and Performance;
    Lot 1H: Sports, Fitness and Outdoor Pursuits;
    Lot 1I: Travel and Tourism;
    Lot 1J: Land Based Studies;
    Lot 1K: Animal Care;
    Lot 1L: Vocational Studies.
   II.2.13)Information about European Union funds
   The procurement is related to a project and/or programme financed by
   European Union funds: no
   II.2.14)Additional information
   The framework agreement will be for an initial contract period of 1
   June 2020-31 August 2024 with the option to extend up to 12 months at
   the discretion of the Council. The contract start date is indicative
   and subject to change.
   Section IV: Procedure
   IV.1)Description
   IV.1.1)Form of procedure
   Open procedure
   IV.1.3)Information about framework agreement
   The procurement involves the establishment of a framework agreement
   IV.1.10)Identification of the national rules applicable to the
   procedure:
   Information about national procedures is available at:
   [14]https://www.legislation.gov.uk/uksi/2015/102/pdfs/uksi_20150102_en.
   pdf
   IV.1.11)Main features of the award procedure:
   See tender documents.
   IV.2)Administrative information
   IV.2.1)Previous publication concerning this procedure
   Notice number in the OJ S: [15]2020/S 040-095955
   IV.2.9)Information about termination of call for competition in the
   form of a prior information notice
   Section V: Award of contract
   Lot No: 2
   Title:
   Lot 2: Military Provision
   A contract/lot is awarded: no
   V.1)Information on non-award
   The contract/lot is not awarded
   No tenders or requests to participate were received or all were
   rejected
   Section V: Award of contract
   Lot No: 3
   Title:
   Lot 3: Building Resilience Programme
   A contract/lot is awarded: yes
   V.2)Award of contract
   V.2.1)Date of conclusion of the contract:
   27/08/2020
   V.2.2)Information about tenders
   Number of tenders received: 2
   Number of tenders received from SMEs: 2
   Number of tenders received from tenderers from other EU Member States:
   0
   Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0
   Number of tenders received by electronic means: 2
   The contract has been awarded to a group of economic operators
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Engage Education Centre
   Postal address: 13 Millbrook, Baglan
   Town: Port Talbot
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA12 8EP
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7936581937
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Whitehead-Ross Education and Consulting Ltd
   Postal address: 137 New Road, Skewen
   Town: Neath
   NUTS code: UKL17 Bridgend and Neath Port Talbot
   Postal code: SA10 6HL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 1792814708
   The contractor is an SME
   V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT)
   Initial estimated total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   Total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Information about subcontracting
   Section V: Award of contract
   Lot No: 6
   Title:
   Lot 6: Innovation Lot
   A contract/lot is awarded: yes
   V.2)Award of contract
   V.2.1)Date of conclusion of the contract:
   27/08/2020
   V.2.2)Information about tenders
   Number of tenders received: 3
   Number of tenders received from SMEs: 3
   Number of tenders received from tenderers from other EU Member States:
   0
   Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0
   Number of tenders received by electronic means: 3
   The contract has been awarded to a group of economic operators
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Engage Education Centre
   Postal address: 13 Millbrook, Baglan
   Town: Port Talbot
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA12 8EP
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7936581937
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Rewise Learning
   Postal address: 79 Newton Road, Mumbles
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA3 4BN
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 5603684297
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Leap to Learn Ltd
   Postal address: 132a, Woodfield Street, Morriston
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA6 8AL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7484133512
   The contractor is an SME
   V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT)
   Initial estimated total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   Total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Information about subcontracting
   Section V: Award of contract
   Lot No: 5
   Title:
   Lot 5: One-off Projects and Workshops
   A contract/lot is awarded: yes
   V.2)Award of contract
   V.2.1)Date of conclusion of the contract:
   27/08/2020
   V.2.2)Information about tenders
   Number of tenders received: 4
   Number of tenders received from SMEs: 4
   Number of tenders received from tenderers from other EU Member States:
   0
   Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0
   Number of tenders received by electronic means: 4
   The contract has been awarded to a group of economic operators
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Leap to Learn Ltd
   Postal address: 132a, Woodfield Street, Morriston
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA6 8AL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7484133512
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Engage Education Centre
   Postal address: 13 Millbrook, Baglan
   Town: Port Talbot
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA12 8EP
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7936581937
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Whitehead-Ross Education and Consulting Ltd
   Postal address: 137 New Road, Skewen
   Town: Neath
   NUTS code: UKL17 Bridgend and Neath Port Talbot
   Postal code: SA10 6HL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 1792814708
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Rewise Learning
   Postal address: 79 Newton Road, Mumbles
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA3 4BN
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 5603684297
   The contractor is an SME
   V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT)
   Initial estimated total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   Total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Information about subcontracting
   Section V: Award of contract
   Lot No: 4
   Title:
   Lot 4: Enterprise Programme
   A contract/lot is awarded: yes
   V.2)Award of contract
   V.2.1)Date of conclusion of the contract:
   27/08/2020
   V.2.2)Information about tenders
   Number of tenders received: 2
   Number of tenders received from SMEs: 2
   Number of tenders received from tenderers from other EU Member States:
   0
   Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0
   Number of tenders received by electronic means: 2
   The contract has been awarded to a group of economic operators
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Engage Education Centre
   Postal address: 13 Millbrook, Baglan
   Town: Port Talbot
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA12 8EP
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7936581937
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Rewise Learning
   Postal address: 79 Newton Road, Mumbles
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA3 4BN
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 5603684297
   The contractor is an SME
   V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT)
   Initial estimated total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   Total value of the contract/lot: 117 647.05 GBP
   V.2.5)Information about subcontracting
   Section V: Award of contract
   Lot No: 1
   Title:
   Lot 1A-1L: Complementary/Alternative Curricula
   A contract/lot is awarded: yes
   V.2)Award of contract
   V.2.1)Date of conclusion of the contract:
   27/08/2020
   V.2.2)Information about tenders
   Number of tenders received: 5
   Number of tenders received from SMEs: 5
   Number of tenders received from tenderers from other EU Member States:
   0
   Number of tenders received from tenderers from non-EU Member States: 0
   Number of tenders received by electronic means: 5
   The contract has been awarded to a group of economic operators
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Engage Education Centre
   Postal address: 13 Millbrook, Baglan
   Town: Port Talbot
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA12 8EP
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7936581937
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Leap to Learn Ltd
   Postal address: 132a, Woodfield Street, Morriston
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA6 8AL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7484133512
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Rewise Learning
   Postal address: 79 Newton Road, Mumbles
   Town: Swansea
   NUTS code: UK UNITED KINGDOM
   Postal code: SA3 4BN
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 5603684297
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Whitehead-Ross Education and Consulting Ltd
   Postal address: 137 New Road, Skewen
   Town: Neath
   NUTS code: UKL17 Bridgend and Neath Port Talbot
   Postal code: SA10 6HL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 1792814708
   The contractor is an SME
   V.2.3)Name and address of the contractor
   Official name: Inspire Training (GE) Ltd
   Postal address: 38-40 Mariner Street, Sketty
   Town: Swansea
   NUTS code: UKL18 Swansea
   Postal code: SA1 5BA
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 7825285521
   The contractor is an SME
   V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT)
   Initial estimated total value of the contract/lot: 1 411 764.70 GBP
   Total value of the contract/lot: 1 411 764.70 GBP
   V.2.5)Information about subcontracting
   Section VI: Complementary information
   VI.3)Additional information:
   The services to which this Notice relates fall within the Regulation 74
   of the Public Contracts Regulations 2015 (Regulations). Although the
   contracting authority may voluntarily adopt certain provisions.
   Although the contracting authority may voluntarily adopt certain
   provisions in the Regulations neither the employment of any particular
   terminology nor any other indication shall be taken to mean that the
   contracting authority intends to hold itself bound by any of the
   Regulations save those applicable to services falling within Regulation
   74. Bidders should note that they will be required to enter into terms
   and conditions of contract as set out in the tender documents and that
   save for matters of clarification or consistency the contracting
   authority will not negotiate the terms.
   Economic operators interested in submitting a tender can download the
   tender documents from the eTenderWales portal
   ([16]http://etenderwales.bravosolution.co.uk) you will need to register
   with eTenderWales if you are not already registered. Please see below
   instructions on how to register.
   1) Register your company on the eTenderWales portal (this is only
   required once):
    navigate to the portal: [17]http://etenderwales.bravosolution.co.uk
    click the Suppliers register here link;
    enter your correct business and user details;
    note the username you chose and click Save when complete;
    you will shortly receive an email with your unique password (please
   keep this secure);
    agree to the terms and conditions and click continue.
   2) Express an interest in the project:
    login to the portal with your username/password;
    click the ITTs Open to All Suppliers link (these are the ITTs open
   to any registered supplier);
    click on the relevant ITT to access the content;
    click the Express Interest button in the Actions box on the
   left-hand side of the page;
    this will move the ITT into your My ITTs page (this is a secure
   area reserved for your projects only);
    click on the ITT code.
   You can now access any attachments by clicking the Settings and Buyer
   Attachments in the Actions box.
   3) Responding to the invitation to tender:
    you can now choose to Reply or Reject (please give a reason if
   rejecting);
    you can now use the Messages function to communicate with the buyer
   and seek any clarification;
    note the deadline for completion, then follow the onscreen
   instructions to complete the ITT;
    there may be a mixture of online and offline actions for you to
   perform (there is detailed online help available).
   If you require any further assistance use the online help.
   Alternatively, the BravoSolution helpdesk can be contacted (Monday to
   Friday, 8:00 to 18:00) on:
    email: [18]help@bravosolution.co.uk
    phone: +44 8003684850
   (WA Ref:107575)
   VI.4)Procedures for review
   VI.4.1)Review body
   Official name: High Court
   Postal address: Royal Courts of Justice, The Strand
   Town: London
   Postal code: WC2A 2LL
   Country: United Kingdom
   Telephone: +44 2079477501
   VI.4.2)Body responsible for mediation procedures
   Official name: Legal, Democratic and Business Intelligence, Swansea
   Council
   Postal address: Civic Centre, Oystermouth Road, Maritime Quarter
   Town: Swansea
   Postal code: SA1 3SN
   Country: United Kingdom
   Internet address: [19]www.swansea.gov.uk
   VI.4.3)Review procedure
   Precise information on deadline(s) for review procedures:
   The Council may incorporate a voluntary minimum 10 calendar day
   standstill period at the point information on the award of the contract
   is communicated to tenderers. This period will extend to 15 calendar
   days for communication by non-electronic means. Applicants who are
   unsuccessful shall be informed by the Council as soon as possible after
   the decision has been made. Should additional information be required
   it should be requested of the addressee in section I.1). If an appeal
   regarding the award of the contract has not been successfully resolved,
   the Public Contracts Regulations 2015 provide for aggrieved parties who
   have been harmed or are at risk of harm by breach of the rules to take
   action in the High Court (England, Wales, and Northern Ireland). Any
   such action must be brought promptly (generally within 30 days). Where
   a contract has not been entered into, the Court may order the setting
   aside of the award decision or order the Council to amend any document
   and may award damages. If the contract has been entered into the Court
   may, depending on the circumstances, award damages, make a declaration
   of ineffectiveness, order the Council to pay a civil financial penalty
   and/or order that the duration of the contract be shortened. If a
   declaration of ineffectiveness is sought, any such action must be
   brought within 30 days where the Council has communicated the award of
   the contract and a summary of reasons to tenderers, or otherwise within
   6 months. The purpose of the standstill period referred to above is to
   allow the parties to apply to the Courts to set aside the award
   decision before the contract is entered into.
   VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be
   obtained
   Official name: City and County of Swansea, Legal, Democratic Services
   and Business Intelligence
   Postal address: Civic Centre
   Town: Swansea
   Postal code: SA1 3SN
   Country: United Kingdom
   E-mail: [20]procurement@swansea.gov.uk
   Telephone: +44 7966230649
   VI.5)Date of dispatch of this notice:
   25/01/2021
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung: Bauarbeiten für Schulgebäude - DE-Jena
Bauarbeiten für Schulgebäude
Bauarbeiten für Sportanlagen
Bau von geothermischen Kraftwerken
Dokument Nr...: 8743-2021 (ID: 2021011109023306729)
Veröffentlicht: 11.01.2021
*
  DE-Jena: Bauarbeiten für Schulgebäude
   2021/S 6/2021 8743
   Auftragsbekanntmachung
   Bauauftrag
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Kommunale Immobilien Jena
   Ort: Jena
   NUTS-Code: DEG03 Jena, Kreisfreie Stadt
   Land: Deutschland
   E-Mail: [6]kij@jena.de
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]https://www.kij.de
   I.3)Kommunikation
   Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und
   vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter:
   [8]https://www.evergabe-online.de/tenderdetails.html?id=369904
   Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via:
   [9]https://www.evergabe-online.de/tenderdetails.html?id=369904
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Regional- oder Kommunalbehörde
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Allgemeine öffentliche Verwaltung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Sanierung TGS An der Trießnitz VE 26  Geothermie
   Referenznummer der Bekanntmachung: 20/B/JB-150101-08 B-93
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   45214200 Bauarbeiten für Schulgebäude
   II.1.3)Art des Auftrags
   Bauauftrag
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Komplettsanierung Schulgebäude mit Erweiterungsbau und Neubau
   Sporthalle, Erdwärmesonden.
   II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.2)Beschreibung
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   45212200 Bauarbeiten für Sportanlagen
   45251141 Bau von geothermischen Kraftwerken
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: DEG03 Jena, Kreisfreie Stadt
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
    16 x Erdwärmesondenbohrungen (Bohrlochdurchmesser 152 mm, Teufe ca.
   150 m),
    16 x Duplexsonden aus PE100-RC DN25 mit jeweils bis zu 150 m Länge,
    1 x Themal Response Test,
    ca. 360 m^3 Leitungsgraben für Anbindeleitungen,
    ca. 630 m Anschlussleitungen PE100-RC DN32 bis DN110,
    Sole-Verteilschacht aus Beton L x B x T= 2,15 x 3,15 x 3,00 m für
   Erdeinbau D400, 4 Verteiler.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Die nachstehenden Kriterien
   Preis
   II.2.6)Geschätzter Wert
   II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des
   dynamischen Beschaffungssystems
   Beginn: 01/10/2021
   Ende: 23/12/2021
   Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein
   II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote
   Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische
   Angaben
   III.1)Teilnahmebedingungen
   III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen
   hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister
   Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen:
   Der Nachweis der Eignung kann durch einen Eintrag in die Liste der
   Vereins für die Präqualifikation von Bauunternehmen
   (Präqualifikationsverzeichnis) geführt werden. Nicht präqualifizierte
   Unternehmen haben zum Nachweis der Eignung mit dem Angebot die
   Einheitliche Europäische Eigenerklärung (EEE) oder das ausgefüllte
   Formblatt Eigenerklärung zur Eignung vorzulegen.
   Nachweis über die Eintragung in das Berufs- oder Handelsregister oder
   der Handwerkerrolle
   Auf Verlangen sind die Eigenerklärungen durch Vorlage von
   Bescheinigungen zuständiger Stellen zu bestätigen.
   III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
   Der Nachweis der Eignung kann durch einen Eintrag in die Liste der
   Vereins für die Präqualifikation von Bauunternehmen
   (Präqualifikationsverzeichnis) geführt werden. Nicht präqualifizierte
   Unternehmen haben zum Nachweis der Eignung mit dem Angebot die
   Einheitliche Europäische Eigenerklärung (EEE) oder das ausgefüllte
   Formblatt Eigenerklärung zur Eignung vorzulegen.
   Umsatz des Unternehmens in den letzten 3 abgeschlossenen
   Geschäftsjahren, betreffend Bauleistungen, die mit der zu vergebenden
   Leistung vergleichbar sind.
   Die Zahl der in den letzten 3 abgeschlossenen Geschäftsjahren
   jahresdurchschnittlich beschäftigten Arbeitskräfte, gegliedert nach
   Lohngruppen mit extra ausgewiesenem Leitungspersonal.
   Nachweise gem. § 6eEU VOB/A
   Auf Verlangen sind die Eigenerklärungen durch Vorlage von
   Bescheinigungen zuständiger Stellen zu bestätigen.
   Folgende sonstige Nachweise sind mit dem Angebot vorzulegen:
    Unbedenklichkeitsbescheinigung von Krankenkasse,
   Berufsgenossenschaft, Finanzamt,
    Anschrift, Bankverbindung sowie Geschäftszeichen des zuständigen
   Finanzamtes,
    Erklärung zur Einhaltung der ILO-Kernarbeitsnorm,
    Erklärung zur Tariftreue und Entgeltgleichheit,
    Erklärung zum Mindestlohngesetz.
   Die benannten Unterlagen müssen bis zum Ablauf der Bindefrist jeweils
   gültig sein.
   Möglicherweise geforderte Mindeststandards:
    Fakultativ
   III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
    Der Nachweis der Eignung kann durch einen Eintrag in die Liste der
   Vereins für die Präqualifikation von Bauunternehmen
   (Präqualifikationsverzeichnis) geführt werden. Nicht präqualifizierte
   Unternehmen haben zum Nachweis der Eignung mit dem Angebot die
   Einheitliche Europäische Eigenerklärung (EEE) oder das ausgefüllte
   Formblatt Eigenerklärung zur Eignung vorzulegen.
    Die Ausführung von Leistungen in den letzten 3 Geschäftsjahren, die
   mit der zu vergebenden Leistung vergleichbar sind als Referenzen.
    Auf Verlangen sind die Eigenerklärungen durch Vorlage von
   Bescheinigungen zuständiger Stellen zu bestätigen.
   Möglicherweise geforderte Mindeststandards:
    Fakultativ
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge
   Tag: 09/02/2021
   Ortszeit: 10:00
   IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur
   Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
   IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge
   eingereicht werden können:
   Deutsch
   IV.2.6)Bindefrist des Angebots
   Das Angebot muss gültig bleiben bis: 29/03/2021
   IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote
   Tag: 09/02/2021
   Ortszeit: 10:00
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags
   Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Thüringer Landesverwaltungsamt
   Ort: Weimar
   Land: Deutschland
   E-Mail: [10]vergabekammer@tlvwa.thueringen.de
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   06/01/2021
References
   6. mailto:kij@jena.de?subject=TED
   7. https://www.kij.de/
   8. https://www.evergabe-online.de/tenderdetails.html?id=369904
   9. https://www.evergabe-online.de/tenderdetails.html?id=369904
  10. mailto:vergabekammer@tlvwa.thueringen.de?subject=TED
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung ausschreibung Ausschreibungen Ingenieure Öffentliche Ausschreibungen Datenbank Öffentliche Ausschreibungen Architekten Öffentliche Ausschreibungen Bau