Öffentliche Ausschreibungen icc hofmann - Ingenieurbüro für technische Informatik
Am Stockborn 16, 60439 Frankfurt/M, FRG
Tel.: +49 6082-910101 Fax.: +49 6082-910200
E-Mail: info@icc-hofmann.net
Öffentliche Ausschreibungen

(1) Searching for "2019071209325022506" in Archived Documents Library (TED-ADL)


Ausschreibung: Wirtschaftshilfe an das Ausland - DE-Eschborn
Wirtschaftshilfe an das Ausland
Dokument Nr...: 327256-2019 (ID: 2019071209325022506)
Veröffentlicht: 12.07.2019
*
  DE-Eschborn: Wirtschaftshilfe an das Ausland
   2019/S 133/2019 327256
   Auftragsbekanntmachung
   Dienstleistungen
   Legal Basis:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH
   Dag-Hammarskjöld-Weg 1-5
   Eschborn
   65760
   Deutschland
   Telefon: +49 69719133-54
   E-Mail: [1]giz.procurement@kapellmann.de
   Fax: +49 69719133-91
   NUTS-Code: DE71A
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [2]https://www.giz.de
   I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
   I.3)Kommunikation
   Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und
   vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter:
   [3]https://ausschreibungen.giz.de/Satellite/notice/CXTRYY6YDHE/document
   s
   Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via:
   [4]https://ausschreibungen.giz.de/Satellite/notice/CXTRYY6YDHE
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Einrichtung des öffentlichen Rechts
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Andere Tätigkeit: International Development Cooperation
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   81243598  Inclusion of Roma and other Marginalized Groups in Serbia
   Referenznummer der Bekanntmachung: 81243598
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   75211200
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   The Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) is
   implementing the TC project Inclusion of Roma and other marginalised
   groups in Serbia with the aim to support the Serbian government in
   implementing the national strategy for the social inclusion of Roma in
   the Republic of Serbia by improving the structures as well as
   corresponding mechanisms and social attitudes.
   The Roma minority is one of the most vulnerable and marginalised groups
   in Serbia, often suffering discrimination and a very high risk of
   poverty. Roma do not have equal access to employment opportunities and
   lack access to education, health care and adequate social protection.
   The assignment will be focused on the economic empowerment and
   employment of Roma, returnees and other marginalized people and
   implemented over a period of 30 expert months, with effect from the
   date the contract is signed until 30.6.2022.
   II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: 00
   Hauptort der Ausführung:
   00000 Serbien.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   The Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) is
   implementing the TC project Inclusion of Roma and other marginalised
   groups in Serbia with the aim to support the Serbian government in
   implementing the Strategy for the Social Inclusion of Roma in the
   Republic of Serbia for the period from 2016 to 2025 (Roma Strategy) by
   improving the structures as well as corresponding mechanisms and social
   attitudes.
   As in the entire region of the Western Balkans, members of the Roma
   minority in Serbia are among the most vulnerable and marginalised
   groups. They suffer discrimination and a very high risk of poverty.
   They often do not have equal access to employment opportunities, live
   in informal settlements without infrastructure and poor housing
   conditions, lack access to education, especially primary and secondary
   education, inadequate health care and inadequate access to social
   protection.
   By introducing the Roma Strategy, the Serbian government has
   established a framework that is agreed upon and supported by all
   national and international actors. However, the actual implementation
   of this strategic framework is too slow. Due to unclear mandates,
   coordination functions are not performed and coordination processes are
   inadequate. Stereotypes both in the majority population and within the
   Roma minority hinder the sustainable implementation of measures.
   Support structures at the local level are only partially available and
   often not sustainable.
   The assignment will be focused on the economic empowerment and
   employment of Roma, returnees and other marginalized people, through
   planning, implementing and monitoring of needs oriented and gender
   sensitive Active Labour Market Measures (ALMM).
   Tasks to be performed by contractors.
   Key activities of the contractor include:
   Work package 1: Planning Active Labour Market Measure (ALMM)
    analysing existing results of the assessment of the labour market
   needs, national and local strategic documents and action plans,
    supplementing local labour market needs assessments in case existing
   information is insufficient, of poor quality or not up to date anymore,
    estimating current respectively forecasting future employment
   potentials and skills needs in the local labour markets concerned, and
   the needs and the potential for scaling up specific ALMM,
    planning, improving and/or designing, if necessary and/or useful in
   participatory manner, specific ALMM which are in line with needs of the
   local labour markets.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind
   nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt
   II.2.6)Geschätzter Wert
   II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des
   dynamischen Beschaffungssystems
   Laufzeit in Monaten: 30
   Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein
   II.2.9)Angabe zur Beschränkung der Zahl der Bewerber, die zur
   Angebotsabgabe bzw. Teilnahme aufgefordert werden
   Geplante Mindestzahl: 3
   Höchstzahl: 5
   Objektive Kriterien für die Auswahl der begrenzten Zahl von Bewerbern:
   The assignment will only be entrusted to companies with the required
   expertise and capacity (eligible companies), which meet the criteria
   listed in the document Request to participate and Eligibility
   declaration by applicants (Call for competition), and which are not
   excluded under the terms of Sections 123 or 124 of the German Act
   against Restraints of Competition (GWB), or who can prove restoration
   of their integrity in line with Section 125 of the same act. If there
   is a previously announced limit to the number of applicants, an
   assessment will be carried out according to the relevant evaluation
   scale included in the tender documents.
   II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote
   Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: ja
   Beschreibung der Optionen:
   Extension of the output content.
   II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja
   Projektnummer oder -referenz:
   FED/2018/396225
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische
   Angaben
   III.1)Teilnahmebedingungen
   III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen
   hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister
   Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen:
   1) Trading name and address, commercial register number;
   2) Eligibility declaration that no grounds for exclusion in Section
   123, 124 of the German Act Against Restraints of Competition (GWB)
   apply;
   3) Eligibility declaration subcontractors if applicable;
   4) Association clause if applicable.
   III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
   1) Declaration on the average annual turnover for the last 3 financial
   years (last-but-4 financial year can be included in case of invitation
   to tender held within 6 months of end of last financial year);
   2) Declaration on the number of employees as at 31.12 of the previous
   year.
   Möglicherweise geforderte Mindeststandards:
   1) Average annual turnover for the last 3 years at least 800 000 EUR;
   2) Number of employees as at 31.12 of the previous year at least 6
   persons.
   III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
   It is necessary to provide references in the technical field
   Mediation/Capacity Building with a minimum commission value of 300
   000 EUR.
   Möglicherweise geforderte Mindeststandards:
   1) At least 4 reference projects in the technical field
   Mediation/Capacity Building and at least 2 reference projects in the
   Great Lakes Region in Africa in the last 3 years;
   2) The technical assessment is only based on reference projects with a
   minimum commission value of 300 000 EUR.
   III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen
   III.2)Bedingungen für den Auftrag
   III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand
   III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags:
   III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Verhandlungsverfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder
   Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs
   Abwicklung des Verfahrens in aufeinander folgenden Phasen zwecks
   schrittweiser Verringerung der Zahl der zu erörternden Lösungen bzw. zu
   verhandelnden Angebote
   IV.1.5)Angaben zur Verhandlung
   Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, den Auftrag auf
   der Grundlage der ursprünglichen Angebote zu vergeben, ohne
   Verhandlungen durchzuführen
   IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge
   Tag: 09/08/2019
   Ortszeit: 12:00
   IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur
   Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
   Tag: 09/08/2019
   IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge
   eingereicht werden können:
   Englisch
   IV.2.6)Bindefrist des Angebots
   IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags
   Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein
   VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen
   Aufträge werden elektronisch erteilt
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   The communication with the bidders will only take place via GIZ
   e-tendering platform (VMS).
   Bekanntmachungs-ID: CXTRYY6YDHE
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Die Vergabekammern des Bundes
   Villemombler Straße 76
   Bonn
   53123
   Deutschland
   Telefon: +49 2289499-0
   E-Mail: [5]vk@bundeskartellamt.bund.de
   Fax: +49 2289499-163
   Internet-Adresse: [6]https://www.bundeskartellamt.de
   VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   According to Article 160, Section 3 of the German Act Against Restraint
   of Competition (GWB), application for review is not permissible insofar
   as:
   1) the applicant has identified the claimed infringement of the
   procurement rules before submitting the application for review and has
   not submitted a complaint to the Contracting Authority within a period
   of 10 calendar days; the expiry of the period pursuant to Article 134,
   Section 2 remains unaffected;
   2) complaints of infringements of procurement rules that are evident in
   the tender notice are not submitted to the Contracting Authority at the
   latest by the expiry of the deadline for the application or by the
   deadline for the submission of bids, specified in the tender notice;
   3) complaints of infringements of procurement rules that first become
   evident in the tender documents are not submitted to the Contracting
   Authority at the latest by the expiry of the deadline for application
   or by the deadline for the submission of bids;
   4) more than 15 calendar days have expired since receipt of
   notification from the Contracting Authority that it is unwilling to
   redress the complaint.
   Sentence 1 does not apply in the case of an application to determine
   the invalidity of the contract in accordance with Article 135, Section
   1 (2). Article 134, Section 1, Sentence 2 remains unaffected.
   VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen
   erteilt
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   09/07/2019
   [BUTTON] ×
Direktlinks
   HTML ____________________
   PDF ____________________
   XML ____________________
   [BUTTON] Schließen
References
   1. mailto:giz.procurement@kapellmann.de?subject=TED
   2. https://www.giz.de/
   3. https://ausschreibungen.giz.de/Satellite/notice/CXTRYY6YDHE/documents
   4. https://ausschreibungen.giz.de/Satellite/notice/CXTRYY6YDHE
   5. mailto:vk@bundeskartellamt.bund.de?subject=TED
   6. https://www.bundeskartellamt.de/
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung ausschreibung Ausschreibungen Ingenieure Öffentliche Ausschreibungen Datenbank Öffentliche Ausschreibungen Architekten Öffentliche Ausschreibungen Bau